ایزی وب شبکه دانش بلاگ طراحی سایت در رشت
Skip Navigation Links.

طراحی سایت در رشت

شنبه، 13 مرداد 1403

طراحی سایت در رشت

اگر به مخاطبان یک فرصت 15 دقیقه‌ای داده شود که بهترین سایت‌ها را پیدا کند، آنها مطمئناً وبسایت‌هایی با طراحی متفاوت، ساده و کاربردی را انتخاب می‌کنند. یک طراحی سایت خوب می‌تواند تصویر برند را به شکلی حرفه‌ای و مطمئن به کاربران منتقل کند. مخاطبانی که وارد یک سایت می‌شوند، انتظار زیادی ندارند! آنها می‌خواهند نیازشان به سرعت برطرف شود. اگر سایت بتواند نیازهای کاربران خود را به خوبی برآورده کند، آنها نه تنها تجربه کاربری مثبتی به دست می‌آورد، بلکه به مشتریان وفادار برند تبدیل می‌شوند. در این مقاله از «ایزی‌وب» به مزایای طراحی سایت در رشت و نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی وبسایت می‌پردازیم.

مزایای طراحی و ساخت سایت در رشت

طراحی سایت حرفه ای در رشت می‌تواند بر نحوه درک و تعامل کاربران با کسب و کار تأثیر بگذارد. از طرفی، طراحی وبسایت تاثیر بسزایی در رفتار کاربران دارد و می‌تواند آنها را به اقدامات خاصی مانند خرید محصول، استفاده از خدمات و سایر موارد ترغیب کند. در ادامه به چند آمار در مورد طراحی سایت جذاب در رشت اشاره می‌کنیم:

  • 75 درصد از کاربران تنها بر اساس طراحی بصری درباره اعتبار یک شرکت قضاوت می‌کنند.
  • 94 درصد از اولین برداشت‌های مثبت کاربران از وب سایت‌ها به طراحی جذاب و متفاوت مربوط می‌شود.
  • تنها 50 میلی ثانیه طول می‌کشد تا بازدیدکنندگان نسبت به سرعت، طراحی و عملکرد سایت قضاوت کنند.
  • اگر محتوا و طرح بندی سایت جذاب نباشد، ۳۸ درصد از مردم دیگر با برند ارتباط برقرار نمی‌کنند.

یک وبسایت خوب از عناصری مانند رنگ، جانمایی، اندازه و سلسله مراتب به شکلی استاندارد استفاده می‌کند. این عناصر منجر به یک زبان بصری جذاب می‌شود که در آن سایت با بازدیدکننده صحبت می‌کند. سایتی که بتواند از نظر طراحی، پیامی معنادار را به مخاطب بدهد، در جان و دل او رخته می‌کند. یک سایت خوب طراحی شده می‌تواند داستان برند را تعریف کند و باعث افزایش آگاهی از برند شود. وقتی آگاهی از برند  تقویت شد، نام کسب و کار دهان به دهان منتقل می‌شود. درنتیجه، طراحی سایت به هدفش یعنی کمک به برندینگ می‌رسد.

طراحی سایت مطابق با اصول UI/UX در رشت دقیقاً براساس نیازهای کاربر انجام می‌شود. به عبارتی، رابط کاربری (UI) بر محصول تمرکز دارد و تجربه کاربری (UX) بر مسیری که کاربر طی خواهد کرد. هر دوی این مقوله‌ها دست به دست هم می‌دهند تا قابلیت استفاده از سایت افزایش پیدا کند. وقتی کاربران بتوانند به راحتی از سایت استفاده کنند و از پیمایش در صفحات لذت ببرند، طراحی سایت به هدفش رسیده است. با این حال، بیایید به چند مورد از مزایای طراحی سایت کاربر پسند در رشت اشاره کنیم:

  • اولین برداشت مثبت را نسبت به برند ایجاد می‌کند.
  • به بهبود رتبه در موتور جستجو (SEO) کمک می‌کند.
  • حرفه‌ای و تخصصی بودن خدمات برند را نشان می‌دهد.
  • اعتماد ایجاد می‌کند و باعث افزایش اعتبار برند می‌شود.
  • به افزایش ترافیک و تجربه کاربری مثبت کمک می‌کند.
  • با جذب مشتریان جدید می‌تواند فروش بالا تضمین کند.

عناصر ضروری در طراحی سایت در رشت

امروزه بسیاری از کسب و کارها بر طراحی وب سایت و تجربه کاربری تمرکز می‌کنند. با این حال، تعداد کمی از آنها می‌توانند کاربران عادی را به مشتریان وفادار تبدیل کنند. بدین دلیل که آنها بیشتر بر اولین برداشت مثبت تکیه می‌کنند و با یک سایت جذاب و سریع به دنبال جذب کاربران هستند؛ اما موضوع اینجاست که یک ظاهر خوب با یک عملکرد ضعیف همخوانی ندارد! کاربرانی که جذب ظاهر شده‌اند، اکنون می‌خواهید نیازهای خود را برطرف کنند. در اینجا، موضوعی به نام «سفر مشتری» مطرح می‌شود.

به نقل از سایت redblink.com:

«سفر مشتری از شروع اولین تماس کاربر تا زمان خرید از محصول یا استفاده از خدمات است.»

کاربری که جذب ظاهر سایت شده است، سپس به دنبال محصول یا خدمات می‌گردد. اگر برای پیدا کردن محصول یا خدمات دچار مشکل شود، از سایت بیرون می‌آید؛ بنابراین طراحی و راه اندازی سایت در رشت باید هر دو مقوله اعم از جذابیت ظاهری و عملکرد را ترکیب کند. کاربری که در ابتدا جذب ظاهر سایت شده است، باید به راحتی در سایت پیمایش کند و نیازهای خود را برطرف کند. طراحان و توسعه دهندگان مجرب، سفر مشتری را ترسیم می‌کنند تا دیدگاه واضحی از آنچه باید ارائه دهند، به دست آورند. در ادامه به عناصر مهم در طراحی سایت در رشت اشاره می‌کنیم:

ناوبری آسان

ناوبری برای یک وبسایت اهمیت زیادی دارد. اگر می‌خواهید کاربران در سایت باقی بمانند، باید ناوبری با قابلیت استفاده آسان داشته باشید. ناوبری به مسیر حرکت کاربرد اشاره دارد. اینکه مخاطب بتواند به راحتی به منو دسته بندی محصولات، دکمه خرید، دکمه پرداخت و سایر موارد دسترسی داشته باشد، عملاً سایت ناوبری خوب دارد. طراحی ناوبری آسان حرف اول را یک سفر مشتری بازی می‌کند.

طراحی تعاملی

طراحی سایت واکنشگرا رشت بهترین راه برای اطمینان از این است که صفحات سایت شما در همه دستگاه‌ها بهینه شده است. مخاطبان می‌توانند به راحتی از طریق گوشی همراه یا تبلت وارد سایت شوند و نیازهای خود را برطرف کنند. طراحی ریسپانسیو به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان سایت خود را برای مدت طولانی‌تری نگه دارید که منجر به تولید سرنخ و فروش بیشتر می‌شود.

تصاویر هدفمند

احتمال تعامل بازدیدکنندگان با یک عکس 10 برابر بیشتر از متن است. پس از تصاویر باید به درستی در سایت استفاده کرد. این به معنای استفاده از تعداد مناسب تصاویر و اندازه آنهاست. همچنین مرتبط بودن و رزولوشن تصویر نیز اهمیت دارد. به طور کلی، عناصر بصری برای تعامل و شکستن متون عالی هستند. صفحات پر عکس و بیش از حد شلوغ یک مشکل هستند، بنابراین این اشتباه را نکنید که تصاویر زیاد بهتر هستند!

کپی رایتینگ خوب

کپی رایتینگ به هنر استفاده از کلمات اشاره دارد. متون جذاب و کاربردی باعث می‌شوند مخاطبان مدت بیشتری در صفحه بمانند. آنها تمام اطلاعات را می‌خوانند و در مورد کسب و کارتان می‌آموزند. سبک نوشتاری، لحن متن و استفاده درست از کلمات می‌توانند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند و آنها به اقدام خاصی تشویق کنند. محتوای خوب و باکیفیت در بهبود رتبه، افزایش ترافیک و فروش بیشتر نیز موثر است.

دکمه‌های کال تو اکشن

شما با ظاهر جذاب و ناوبری آسان، کاربران را به محصولات و خدمات خود علاقه مند کردید، ولی وقتی آنها دکمه نهایی را نزنند! پس هدف از طراحی سایت چه بوده است؟ همه کسب و کارها در نهایت می‌خواهند کاربر عادی را به مشتری تبدیل کنند. پس باید اقدام نهایی از طریق کلیک روی دکمه خرید، پر کردن فرم یا تماس با شماره انجام شود. ضرری است کال تو اکشن (CAT) را در دسترس کاربران قرار دهید تا آنها را به راحتی ببینند.

سرعت بالای سایت

سرعت بارگذاری صفحات یک عنصر مهم در طراحی وبسایت است؛ بنابراین مخاطبان شما می‌توانند سریع به اطلاعات دسترسی پیدا کنند و برای بالا آمدن سایت انتظار بیهوده نکشند. درست است که هاست خوب در سرعت سایت موثر است، اما اگر عناصر مربوط به طراحی سایت مانند تصاویر بهینه نشده باشند، سایت با سرعت کمتری باز می‌شود. سرعت لود بالا هم در رتبه سئو و هم در تجربه کاربری تاثیر بسیاری بالایی دارد.

انواع خدمات طراحی وب سایت در رشت

حالا که اهمیت و عناصر اصلی طراحی سایت منحصر به فرد در رشت را متوجه شدید، باید نوع کسب و کار خود را مشخص کنید. طراحی وبسایت برای یک شرکت خدماتی متفاوت از یک فروشگاه اینترنتی است. با اینکه هدف هر دو جذب مشتری است، اما رویکرد طراحی برای هر کدام متفاوت است. در ادامه به انواع خدمات طراحی سایت در رشت اشاره می‌کنیم:

طراحی سایت فروشگاهی در رشت

هدف از طراحی سایت فروشگاهی این است مشتری به راحتی به محصول مورد نظرش دسترسی داشته باشد و سفارش خود را نهایی کند. مواردی مانند ناوبری آسان، چیدمان عناصر، فضای سفید، ریسپانسیو بودن سایت، دکمه‌های فراخوان و غیره اهمیت زیادی در طراحی وبسایت فروشگاهی دارند.

طراحی سایت شرکتی در رشت

هدف از طراحی سایت شرکتی این است که کاربر بتواند به اطلاعات لازم در ارزش‌های برند، خدمات و نحوه ارتباط با شرکت دسترسی داشته باشد. در اینجا مسائلی مانند لوگو، رنگ برند، تایپوگرافی (هنر استفاده از فونت)، تصاویر مرتبط و غیره اهمیت دارند. همچنین صفحات خدمات، درباره ما، نمونه کارها و تماس با ما بسیار مهم هستند.

طراحی سایت وردپرسی در رشت

طراحی سایت وردپرسی بدین معنی است که قالب وبسایت براساس مشخصات سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی می‌شود. همه خدمات طراحی سایت در این بخش مخصوص وردپرس خواهند بود. شما می‌توانید خدمات سفارشی یا قالب آماده را انتخاب کنید. طراحی قالب به صورت سفارشی هزینه بیشتری دارد، اما کاملاً یونیک و متمایز از رقبا است.

همچنین خدمات طراحی سایت در رشت شامل موارد زیر نیز می‌شود:

  • طراحی پورتال
  • طراحی سایت هتل
  • طراحی سایت پزشکی
  • طراحی سایت گردشگری
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سایت وبلاگ
  • طراحی سایت رستوران
  • طراحی سایت پوشاک
  • طراحی سایت وکلا

چرا بهترین تیم طراحی سایت حرفه‌ای را انتخاب کنید؟

پیاده سازی یک سایت خوب به دانش و مهارت نیاز دارد. شرکت‌های زیادی هستند که خدمات طراحی سایت ارائه می‌دهند، اما پیدا کردن بهترین شرکت می‌تواند کمی دشوار باشد. در ادامه به چند نکته مهم در انتخاب بهترین تیم طراحی سایت حرفه ای در رشت اشاره می‌کنیم:

  • به سابقه شرکت توجه کنید و ببینید چند سال در طراح سایت تجربه دارد.
  • نمونه کارهای شرکت را بررسی کنید تا کیفیت کار آنها را هر لحاظ بسنجید.
  • ببینید آیا سایت خدمات پشتیبانی و ارتقای سایت در آینده را انجام می‌دهد یا خیر.
  • ارزیابی کنید که شرکت چگونه به سوالات و نیازهای شما پاسخ می‌دهند.
  • به پاسخگویی قوی و قدرت درک نیازهای برند و بازار هدف توجه کنید.
  • سبک کار شرکت را بررسی کنید و ببینید آیا به‌روز و مدرن هستند یا قدیمی!
  • ببینید شرکت خدمات سئو ارائه می‌دهد. این موضوع مزیت محسوب می‌شود.
  • قیمت طراحی سایت را بپرسید. قیمت کمتر معمولاً با کیفیت پایین همراه است.

مشاوره رایگان طراحی سایت

چگونه یک وب سایت موفق در کسب و کار خود داشته باشیم؟

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

کلام آخر

کسب و کار در حال رشد شما باید روی طراحی سایت  خوب سرمایه گذاری کند. درحقیقت، سایت با ارزش‌ترین دارایی شماست. یک وب سایت خوب طراحی شده می‌تواند داستان برند شما تعریف کند و منجر به جذب کاربران بیشتر و فروش بالاتر شود. یک وبسایت با طراحی ضعیف اعتبار کسب و کار شما را پایین می‌آورد، زیرا باعث شک و تردید و عدم اطمینان می‌شود. علاوه بر این، یک وبسایت قدیمی ممکن است تصویر ضعیفی از برند را نشان دهد. پس مهم است که به طراحی سایت توجه ویژه‌ای داشته باشید و آن را به شرکت‌های باتجربه بسپارید. برای طراحی سایت با قیمت مناسب در رشت می‌توانید از خدمات شرکت ما در ایزی‌وب بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه‌ها‌

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دیدگاه‌ها‌

ایزی وب در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.