ایزی وب شبکه دانش بلاگ طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران
Skip Navigation Links.

طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران

چهارشنبه، 23 خرداد 1403

طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران

اهمیت و ضرورت بهره‌جویی از طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران برای هر کسب و کاری چه کوچک و بزرگ، چه قدیمی و نوپا، سنتی و مدرن، بخشی از برنامه‌ریزی‌های استراتژیک بازاریابی، تبلیغات، توسعه برند، نفوذ به بازارهای جدید، سبقت از رقبا و دستیابی به طیف وسیعی از مشتریان بالقوه به شمار می‌رود.

اهمیت و ضرورت  استفاده از خدمات طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران برای هر کسب و کاری چه کوچک و بزرگ، چه قدیمی و نوپا، سنتی و مدرن، بخشی از برنامه‌ریزی‌های استراتژیک بازاریابی، تبلیغات، توسعه برند، نفوذ به بازارهای جدید، سبقت از رقبا و دستیابی به طیف وسیعی از مشتریان بالقوه به شمار می‌رود. در دنباله این گفتار ایزی وب ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران راهنمای شماست تا بتوانید اطلاعات کاربردی و نکات مهم راه‌اندازی سایت فروشگاهی را به دست آورید.

طراحی سایت غرب تهران چگونه می تواند به شما کمک کند؟

شاید از خود بپرسید که داشتن یک سایت فروشگاهی چگونه منجر به درآمدزایی می‌شود و کسب و کارتان را رونق می‌دهد. درواقع این مطلب به عنوان یک مشاوره تخصصی، شما را به سمت تصمیم‌گیری بهتر در زمینه خرید سایت فروشگاهی رهنمون می‌سازد. ساخت فروشگاه اینترنتی نعمت‌های فراوانی را به دامن صاحبان مشاغل سرازیر می‌کند و به‌راستی هر نوع کسب و کاری با آن تکمیل و بزرگ‌تر می‌شود.  یکی از نقاط قوت حضور آنلاین در دنیای وب این است که حجم عظیمی از کاربران و مخاطبان بالقوه در انتظار کالاها و خدماتی هستند که به خوبی نیازهای آنان را پوشش دهند؛ بنابراین که اگر سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کنید و به طور مستمر آن را فعال نگه دارید به تصاعد می‌خورید و فروش شما روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

 ویژگی‌های منحصربه‌فرد فروشگاه ساز موانع فروش محصول و جذب مشتریان جدید را از سر راه برمی دارد از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • خرید آنلاین بخشی از سبک زندگی مدرن

خرید اینترنتی محصولات و خدمات از جمله فعالیت‌های مشتاقانه و لذت بخشی است که به ویژه نسل جوان از آن استقبال می‌کنند و نقش مهمی در لایف‌استایل زندگی آنها ایفا می‌کند پس از این فرصت طلایی استفاده کنید. کاربران با یک کلیک ساده وارد سایت‌های فروشگاهی می‌شوند و آنها را زیرورو می‌کنند تا محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن خریداری کنند.

  • عرضه محصولات متنوع و متعدد در وسعتی باورنکردنی

هم اکنون اگر می‌توانید سری به بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا یعنی آمازون بزنید تقریبا چیزی نیست که آنها نتوانند بفروشند!  در هر محلی که باشید آمازون با توجه به لوکیشن شما، خدمات خود را ارائه می‌دهد.در عکس زیر جهت فلش را با دقت نگاه کنید و لوکیشن ایران را بخوانید.


حال با توجه به این پدیده معجزه‌آور می‌توانید کسب و کار خود را در منطقه خود و حتی فراتر از آن توسعه دهید.

  • قابلیت پرداخت آنلاین

 پرداخت آنلاین به مفهوم خریدی راحت، سریع،خودکار در 24 ساعت از شبانه ‌روز بدون چک‌وچانه‌زدن با فروشنده است. قیمت‌ها کاملاً مشخص هستند و اگر دوست دارید می‌توانید تخفیف‌هایی را هم در جشنواره‌های مختلف در نظر بگیرید و مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانید.

  • بانک مشتریان وفادار

 طراحی سایت فروشگاهی در تهران این قابلیت را دارد که می‌توانید داده‌های مفیدی را از مشتریان در قالب یک بانک به دست آورید. این به شما کمک می‌کند به مخاطبان خود باتوجه‌به خواسته‌ها و ترجیحات آنان پاسخگو باشید. 

  انواع طراحی سایت در غرب تهران

پس از مرحله تصمیم‌گیری برای ساخت سایت فروشگاهی در تهران باید شرکتی را انتخاب کنید که بتواند با توجه ‌به نوع کسب و کار، نوع محصولات و خدمات، بودجه، مشتریان هدف و دستیابی به اهدافتان یکی از انواع طراحی سایت را برگزیند. 

روش‌های مختلف طراحی سایت به شرح زیر است: 

1- طراحی سایت  با وردپرس

 2- طراحی سایت اختصاصی 

 3- طراحی سایت ریسپانسیو

 4- طراحی (UI), (UX) با جاذبه‌های بصری بی‌نظیر

 5- طراحی سایت همراه با سئوسازی باکیفیت

اصول طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران

طراحی حرفه‌ای سایت فروشگاهی در چند مرحله اصلی صورت می‌گیرد و در ادامه به بررسی دقیق آنها می‌پردازیم:

  1. شناخت نیازهای مشتریان محلی

 فرایند شناسایی و تحلیل نیاز مشتری به‌وضوح بیان می‌کند که مشتریان چه کسانی هستند. چرا و چگونه خرید می‌کنند و خرید چه چیزهایی آنها را سر ذوق می‌آورد. دستیابی به پاسخ این سؤالات بر پایه موارد زیر تعیین می‌شود: 

  • ویژگی‌های جمعیت‌شناختی (سن، جنسیت، شغل، تحصیلات، میزان درآمد، جایگاه اجتماعی، نظام آموزشی) مشتریان در غرب تهران.
  • بررسی انتظارات مشتریان محلی از یک سایت فروشگاهی.
  • مطالعه رفتار خرید و مراجعه به سایت‌های فروشگاهی در این منطقه.
  1. طراحی ساختار و چیدمان سایت

نحوه عملکرد، ترکیب‌بندی و شکل ظاهری وب سایت از نظر زیبایی شناختی و جلوه‌های بصری به منظور جذب کاربران و تشویق آنان به خرید کالاها و خدمات موضوع بسیار مهمی است؛ بنابراین برای دستیابی به این هدف اجرای مو به موی نکات زیر را مد نظر قرار دهید.

  •  اصول چیدمان مناسب برای سایت فروشگاهی
  •  طراحی ناوبری و منوی کاربری متناسب با نیازهای مشتریان محلی
  •  ایجاد صفحات محصولات، سبد خرید و فرایند پرداخت ساده
  1. طراحی یکپارچه با برند و هویت محلی

یکی از وظایف بسیار مهم تیم طراحی، یکپارچه‌سازی برند با هویت منطقه‌ای است که فروشگاه اینترنتی در آنجا قرار دارد و به مشتریان محلی خود کالا و خدمات ارائه می‌کند. یعنی باید نیازهای برند (پیام و مأموریت برند، ارتباط خدمات و محصولات با برند و ارزش‌های بنیادین) در جهت همسان‌سازی آن با الگوهای طراحی، رنگ، فونت، نمادها و سایر المان‌های گرافیکی در سایت و کاملا مطابق با ویژگی‌های محله مد نظر قرار گیرد.  به بیانی ساده‌تر کاربران ردپایی از الگوها، نشانه‌ها و القائات بصری مرتبط با محله و منطقه خود را در سایت مشاهده می‌کنند. به هر حال این یکپارچگی به ایجاد حس اعتماد و آشنایی برای مشتریان محلی با سایت فروشگاهی کمک زیادی می‌کند.

به عنوان مثال طراحی فروشگاه اینترنتی افق کوروش یکی از نمونه های مناسب  طراحی یکپارچه با برند و هویت محلی در تمامی تهران است.

 

  1. طراحی تجربه کاربری مناسب برای کاربران موبایلی

طراحی تجربه کاربری نقشه سفر مشتریان در سایت است. جستجوپذیری، عدم سخت‌گیری، سهولت و سادگی خرید محصول و جمع‌آوری داده‌ها از جمله ویژگی هایی است که کاربر حس دلپذیری را تجربه می‌کند. امروزه تعداد زیادی از کاربران خرید محصول مورد نیاز خود را با موبایل انجام می‌دهند؛ بنابراین لازم است که از قابلیت ریسپانسیو سایت فروشگاهی بهره‎مند شوید. اصول طراحی نسخه موبایل وبسایت فروشگاهی عبارتند  از :

  • بررسی الزامات طراحی برای کاربران موبایل در این منطقه
  • طراحی تعامل (IxD)

 نحوه تعامل میان کاربران و محصول مورد بررسی قرار می‌گیرد تا کاربر بتواند حس خوشایندی را در سایت تجربه کند.

  • طراحی بصری

طراحی جلوه‌های بصری شامل تصاویر، عکس‌ها، فیلم‌ها، تایپوگرافی، قالب‌ها و رنگ‌هایی است که تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان جذاب‌تر می‌کند.

  • معماری اطلاعات

 معماری اطلاعات به طراحی و پیکربندی اطلاعات در سایت اشاره دارد. نحوه قرارگیری و دسته‌بندی‌های محصولات، برچسب‌ها، منوها و لینک‌ها به کاربران کمک می‌کند تا داده‌های مورد نیاز خود را راحت‌تر پیدا کنند.

  • پیاده‌سازی طراحی واکنش‌گرا و بهینه‌سازی برای دستگاه‌های همراه

 طراحی سایت واکنش‌گرا به این معنی است که یک سایت فروشگاهی از لحاظ نمایش، عملکرد جذاب و سرعت بارگیری در تمامی دستگاه‌های موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر قابل اجراست و کاربران بدون هیچ مشکلی به فروشگاه اینترنتی دسترسی دارند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تهران

قیمت سایت فروشگاهی به دلایل متعددی متغیر و متفاوت است که کاملاً بستگی به سلیقه، نگرش و نوع انتخاب شما دارد. از طرفی ابزارها و امکانات موجود برای ساخت انواع سایت فروشگاهی مثل الگو و نوع دسته‌بندی محصولات، زیرساخت‌های مورد نیاز پلتفرم، المان‌های UX,UI، سیستم‌های پرداخت آنلاین، پشتیبانی و سایر موارد هزینه‌ها کم و زیاد می‌کند و مسلماً با توجه به ترجیحات شما صورت می‌گیرد.قیمت طراحی سایت در سعادت آباد و طراحی سایت در شهرک غرب هیچ تفاوتی ندارد.

زمان مورد نیاز برای طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران چقدر است؟

 از آنجا که کیفیت و حرفه‌ای بودن طراحی سایت در سرلوحه کار ماست مدت زمان اجرای آن نیز برای پاسخگویی به مشتری عزیز مستقیماً وابسته به امکانات و ابزارهای انتخابی اوست.

 به طور کلی عوامل زیر در مدت زمان طراحی سایت دخیل هستند: 

  •  1- حجم کاری
  •  2- برنامه نویسی
  •  3- سئو
  •  4- زیرساخت‌های مورد نیاز
  •  5- سلیقه مشتری
  •  6- روش طراحی سایت
  •  7- مدیریت محتوا

 ایزی وب تلاش می‌کند تا در مناسب‌ترین زمان ممکن ساخت سایت فروشگاهی در تهران را به شما تحویل دهد و با پیگیری می‌توانید از مراحل انجام کار مطلع شوید.

بهترین شرکت طراحی سایت در غرب تهران، طراحی سایت چیست؟

بررسی تجربه و سابقه یک شرکت خدماتی طراحی سایت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ اما فراتر از آن توانمندی‌ها و مهارت‌های تیم طراحی است که ایزی وب را در زمره بهترین شرکت طراحی سایت در غرب تهران قرار می‌دهد.

دلایل انتخاب ایزی وب عبارتند از:

  • آنها به رضایت مشتری و خدمات با کیفیت اهمیت می‌دهد.
  • حرفه‌ای‌ترین افراد با اخلاق کاری را در تیم خود دارند.
  • با جان و دل به مخاطبان خود مشاوره تخصصی می‌دهند.
  • کار باکیفیت در مدت زمان مناسب مزیت رقابتی آنهاست.

به یادتان بسپارید که طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران تکنیک جذابی برای دستیابی به درآمدهای غیرفعال و پایدار است و می‌توانید تعداد زیادی از محصولات خود را فراتر از منطقه‌ای که هستید، بفروشید. راحتی کاربران در خرید کالا و جمع‌آوری اطلاعات، پرداخت آنلاین، امکان اجرای سایت برای کاربران موبایلی از ویژگی‌های عالی ساخت سایت‌های فروشگاهی است.  اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران هستید با گشت و گذار کوتاهی در ایزی وب می‌توانید نمونه‌های سایت فروشگاهی را بررسی کنید. نظرات مشتریان و کاربران را جویا شوید و کارتان را به آنها بسپارید.

 

مشاوره رایگان طراحی سایت

چگونه یک وب سایت موفق در کسب و کار خود داشته باشیم؟

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه‌ها‌

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دیدگاه‌ها‌

کریمی

یکشنبه, 24 تیر,1403
سلام من یک سایت برای مغازه ظرف فروشی میخواستم از چه قیمتی شروع میشه ؟