ایزی وب شبکه دانش بلاگ شرکت سئو سایت در تهران
Skip Navigation Links.

شرکت سئو سایت در تهران

شنبه، 24 شهریور 1403

شرکت سئو سایت در تهران

ترافیک ارگانیک ارزشمندترین دارایی یک وب‌سایت به شمار می‌رود و قوی‌ترین، مقرون‌به‌صرفه‌ترین و پایدارترین شکل جذب ترافیک ارگانیک، سئو سایت در تهران است.  اگر می‌خواهید مدال طلای نتایج برترگوگل را برای سایت خود به دست آورید، بهترین شرکت سئو در تهران را انتخاب کنید.

در این مقاله ایزی وب ارائه دهنده خدمات طراحی وب‌سایت و خدمات سئو سایت شما را راهنمایی می‌کند تا از ویژگی‌های بهترین شرکت سئو سایت در تهران مطلع شوید و با توجه به انتظارات و نیازهای خود خدمات سئو تهران را دریافت کنید.

چرا همه کسب و کارها به سئو نیاز دارند؟

برترین آمار سئو منتشر شده در وب‌سایت aioseo.com در سال ۲۰۲۴ بیانگر موارد زیر است:

-   در هر یک ثانیه ۹۹ هزار جستجو در گوگل انجام می‌شود.

-   نتایج جستجوی ارگانیک ۴۵.۱ درصد از کل کلیک‌ها را تشکیل می‌دهد.

-   جستجوهای صفر کلیک (Zero Click Search) یا بدون کلیک با ۲۵.۶٪ دنبال می‌شوند.

-   Featured snippets دارای بالاترین نرخ کلیک (CTR) با ۴۲.۹٪ هستند.

فیچر اسنیپت به باکسی بالاتر از رتبه یک در صفحه نتایج گوگل اشاره دارد و به کاربر نشان داده می‌شود و حاوی پاسخ مستقیم به کوئری‌ها (درخواست اطلاعات) کاربران است.

-   ۷۵ درصد از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی‌کنند و سراغ سایت‌های دیگر نمی‌روند.

-   وب‌سایت‌هایی که محتوای بیش از ۳۰۰۰ کلمه تولید می‌کنند، ۳ برابر بیشتر از محتوای متوسط ۱.۴ هزار کلمه، ترافیک دریافت می‌کند.

-   آنها همچنین ۴ برابر بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند و ۳.۵ برابر بک‌لینک بیشتر دریافت می‌کنند.

-   ۹۲.۳ درصد از کاربران با استفاده از تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند.

با توجه به آمار فوق به خوبی درک می‌کنید که کسب و کارهای آنلاین و تقریباً همه وب‌سایت‌ها باید سئو سایت تهران را جدی بگیرند تا بتوانند رتبه‌های نخست موتورهای جستجو به ویژه گوگل را به دست آورند و از مزایای بی نظیر آن بهره‌مند شوند.

اهمیت سئو در تهران

تمامی کسب و کارها به ویژه بیزینس‌های آنلاین و برندها برای برقراری ارتباط موثر و مقرون به صرفه با مشتریان خود در طول سفر آنها در وب‌سایت به خدمات سئو در تهران نیاز دارند؛ زیرا سئوی با کیفیت مزیت‌ها و امتیازات زیادی برایشان به همراه دارد و در حال حاضر استفاده از سئو در تهران برای پیشی گرفتن از رقبا و به دست آوردن طیف وسیعی از مشتریان روزبه‌روز بیشتر می‌شود. مهم‌ترین دلایل اهمیت سئو در تهران عبارت‌اند از:

1- جستجوی ارگانیک

جستجوی ارگانیک مهم‌ترین منبع ترافیک وب‌سایت به شمار می‌رود و یکی از مهم‌ترین عناصر قیف خریدار در وب‌سایت است و سرانجام باعث می‌شود کاربران یک خرید یا تعامل را تکمیل کنند.

2-    افزایش اعتبار و اعتماد وب‌سایت

تهران سئو اگر به درستی انجام شود اعتبار و اعتماد برند و کسب و کار را در نزد کاربران به طور قابل توجهی تقویت می‌کند. در واقع بهترین شرکت سئو در تهران کاری می‌کند که وب‌سایت شما علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری چشم‌نواز بتواند بهترین تجربه کاربری (UX) مؤثر را هم برای مخاطبان خود ایجاد کند و آنها را در سایت نگه دارد. به این ترتیب عملکرد وب‌سایت تمامی نیازهای مشتریان را به درستی پوشش می‌دهد و کاربران نیز به آن اعتماد می‌کنند و وفادار می‌مانند.

3-   UX کاربرپسند

هدف اصلی UX مؤثر این است که کاربر به سرعت و به راحتی بتواند اطلاعات مورد نظر خود را با کمترین کلیک به دست آورد. به همین دلیل سئو سایت حرفه‌ای در تهران تجربه کاربری را برای مخاطبان لذت بخش و کارآمد می‌کند. طبق استانداردهای گوگل تجربه کاربری UX آسان و لذت بخش یکی از عناصر اصلی و ارزشمند موفقیت وب‌سایت‌ها محسوب می‌شود و اگر سایتی ارائه UX کاربرمحور را در اولویت قرار دهد، گوگل نیز به این تلاش پاداش خواهد داد.

  سئو در تهران عامل اصلی افزایش تعامل و نرخ تبدیل

بومی سازی سئوی سایت در تهران به این معنی است که سایت قابلیت جذب اکثر کاربران و مشتریان را در سطح تهران بزرگ دارد و هدف اصلی آن این است که بتواند در کمترین زمان و به راحت‌ترین شکل ممکن خدمات و محصولات مورد نیاز همشهریان خود را فراهم کند.

البته جادوی سئو تهران فراتر از مرزهای پایتخت عمل می‌کند. مواردی همچون تولید محتوای مفید و با کیفیت، ارزشمند و آموزنده برای کاربران همراه با تصاویر واضح، بک‌لینک‌ها، کلمات کلیدی کارساز، سرعت عالی و غیره میزان تعامل و مشارکت‌پذیری کاربران را به شدت بالاتر می‌برد و بدین سان نرخ تبدیل (Conversion Rate)هم بیشتر می‌شود در نتیجه قیف فروش و ایجاد سرنخ‌ها هم افزایش می‌یابد و فروش سایت صعودی می‌شود.

سئو سایت تهران مقرون به صرفه اما کارساز

سئو سایت تهران یک استراتژی قدرتمند، کارساز اما کم هزینه در قبال سایر تکنیک‌های بازاریابی و تبلیغات است که سیل انبوهی از کاربران را به سوی وب‌سایت سرازیر می‌کنید. تعرفه خدمات سئو در تهران در مقایسه با سایر روش‌های قدیمی و جدید تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ بسیار مناسب است و با توجه به نیازها، اهداف، حوزه فعالیت و اندازه کسب و کار تعیین می‌شود و از آنجا که خدمات سئو در تهران همیشگی است به نظر می‌رسد شما می‌توانید با مبلغی کم، وب‌سایت و برند خود را در معرض دید کاربران قرار دهید.

به خاطر داشته باشید خدمات سئو تهران هزینه بازاریابی نیست؛ بلکه یک سرمایه‌گذاری واقعی در دنیای تجارت آنلاین است.

 خدمات سئو در تهران گنجی گران‌بهاست!

هنگامی که متخصصان با تجربه سئو خدمات سطح بالا و حرفه‌ای را ارائه می‌کنند وب‌سایت در رقابت با حریفان خود پیروز می‌شود و رتبه‌های برتر را به دست می‌آورد. وقتی کاربران به اولین سایتی که می‌بینند، وارد می‌شوند رد پایی ارزشمند از خود به جا می‌گذارند.

در واقع سئوی سایت سرمایه گران‌بهایی به نام داده‌های کاربران را به صاحبانش هدیه می‌دهد. جمع آوری، تجزیه و تحلیل داده‌ها و رفتار کاربران به شما کمک می‌کند تا مشتریان خود را بشناسید، نیازهای آنان را به درستی تشخیص دهید، آنها را به خوبی درک کنید و در نهایت با استفاده از نتایج به دست آمده می‌توانید استراتژی‌های فروش و بازاریابی مناسبی را اتخاذ کنید، فروش خود را بالا ببرید و سود مادام‌العمری را به دست آورید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

چگونه یک وب سایت موفق در کسب و کار خود داشته باشیم؟

برای مشاوره رایگان طراحی سایت و خدمات سئو همین الان با ما تماس بگیرید.

ویژگی های بهترین شرکت سئو سایت در تهران

بهترین شرکت‌های سئو قبل از انجام هر کاری به ممیزی و ارزیابی دقیق وب‌سایت می‌پردازند و زمینه‌های بهبود سایت را شناسایی می‌کنند. در قدم بعدی آنها راهکارها و استراتژی‌های سفارشی شده‌ای را بر اساس اهداف کسب و کار و مخاطبان هدف ارائه می‌کنند.

به طور کلی بهترین شرکت سئو استاندارد و حرفه‌ای وب‌سایت علاوه بر دستیابی به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو به ویژه گوگل، گزارش‌های منظم و شفاف از عملکرد وب‌سایت ارائه می‌کند.

تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت، بهینه سازی وب‌سایت و پشتیبانی مداوم کاملاً به روز است و به رشد و موفقیت وب‌سایت کمک زیادی می‌کند.

اگر به دنبال بهترین شرکت سئو سایت در ادامه این مطلب نکات زیر را در انتخاب سئوکار در تهران مدنظر قرار دهید:

1-  صداقت و شفافیت

بهترین شرکت سئو تهران درباره خدمات خود کاملاً صادقانه و شفاف عمل می‌کنند. به این معنی که آنها راهکارهای عملی نتیجه‌بخش را برای دستیابی به اهداف دلخواهتان ارائه می‌دهند و با توجه به نیازهای شما استراتژی‌های کارساز را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

در واقع آنها به‌دوراز هر گونه پیچیدگی و به سادگی، بینش درستی را از چیزی که می‌خواهید با سئوی سایت به دست آورید را به شما نشان می‌دهند.

2- نتایج واقع‌بینانه

بهترین شرکت سئو در تهران ۱۰۰ درصد تضمین نمی‌کند که بتوانید در رتبه برتر گوگل قرار بگیرید؛ اما این اطمینان را می‌دهند که بتوانید اهداف زیر را به خوبی تیک بزنید.

-   بهبود دیده‌شدن سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو.

-   تقویت شناخت و آگاهی از برندینگ.

-   افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت.

-        بالا رفتن اعتبار دامنه (Domain Authority).

-   دریافت بک‌لینک‌ های بیشتر.

-   بالا رفتن دامنه ارجاع (Referring domain).

بهترین شرکت‌های سئو تضمین می‌کنند که نتایج فوق را به دست آورید و با انجام به‌روزرسانی‌ها و گزارش‌های منظم آن را به شما ثابت می‌کنند.

3-   ارائه گزارش‌های منظم

وقتی سئو کار در تهران، به‌روزرسانی‌ها و گزارش‌های منظم را به درستی انجام می‌دهد، نشان می‌دهد که در کار خود خیلی خوب عمل می‌کند. گزارش‌دهی‌های منظم شامل ارائه آمارها و تجزیه و تحلیل‌های مستمر به صورت ماهانه یا فصلی است و دقیقاً نشان می‌دهد که وضعیت وب سایت به چه صورت بوده است و تا الان چقدر بهبود یافته است.

گزارش‌های سئو سایت تهران شامل موارد زیر است:

-   برآورد بازگشت سرمایه

-   نرخ تبدیل

-   نرخ پرش

-   آمار ماندگاری کاربران در سایت

-   رتبه و جایگاه  کلمات کلیدی

-   نرخ ترافیک ورودی از گوگل

-   نرخ ترافیک از بک‌لینک‌ها

4-  پاسخگویی

بهترین شرکت سئو روش‌های مختلفی برای پاسخگویی به مشتریان خود دارند. شماره‌های تماس، آدرس و سایر روش‌های تماس را به راحتی در دسترس مشتریان قرار می‌دهند.

کارشناسان در اسرع وقت با مشتریان تماس می‌گیرند و سراپا گوش می‌شوند تا دقیقاً به نیازی‌های مشتریان خود پی ببرند.

5-  تجربه و سوابق کاری

یکی از معیارهای مهم ارزیابی شرکت سئو سایت در تهران بررسی سوابق کاری آن است. معمولاً شرکت‌هایی که بیش از یک دهه در این زمینه فعالیت دارند معتبر هستند.

دو ویژگی اصلی در زمینه اعتبار و حسن شهرت شرکت سئو در تهران را می‌توان دانش فنی و تخصصی و همچنین تعداد سال‌های فعالیت آن دانست.

همان‌طور که می‌دانید هرساله تغییرات زیادی در سئوی وب سایت بر اساس به‌روزرسانی‌های الگوریتمی و روند جستجوی موتورهای سرچ صورت می‌گیرد به همین علت یک شرکت خدمات سئو سایت باید دانش خود را از آخرین تغییرات ایجاد شده کامل کند و آن را به اجرا بگذارد؛ بنابراین تیم متخصص همیشه در حال آموزش سئو هستند. 

6- آنالیز سئو سایت

آنالیز سئو سازی در واقع ارزیابی جز به جز بخش‌های مختلف سایت و شناسایی مشکلات احتمالی است. یعنی سایت از نظر سئو فنی، داخلی و خارجی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد تا مشخص شود که کدام بخش نیاز به بهینه شدن دارند.

از طرفی آنالیز سئو سایت تهران به شما نشان می‌دهد که کدام یک از جنبه‌های بازاریابی، بیشترین ترافیک را ایجاد کرده است و مشتریان بالقوه شما از کجا آمده‌اند و چه کسانی هستند.

در مجموع آنالیز سئو داده‌های دقیقی را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما می‌توانید بر اساس آنها تصمیمات استراتژیک خود را اتخاذ کنید.

7- تولید محتوای با کیفیت

در کمپین‌های سئو سازی مواردی مثل عناصر فنی HTML، متا تگ‌ها، کلمات کلیدی، سرعت سایت، تجربه کاربر، ناوبری و غیره وجود دارند که نتایج خوبی برای وب سایت در بردارند؛ اما همه اینها بدون تولید محتوای با کیفیت کامل و موثر نیست.

محتوای غنی، با کیفیت، قابل استفاده و آموزنده است و اطلاعات مفیدی و به روزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ بنابراین در انتخاب بهترین شرکت سئو بهینه سازی استاندارد وب‌سایت مطمئن شوید که محتوای ارزشمندی را به سایت شما اضافه می‌کنند.

8-  مدت زمان خدمات سئو سایت تهران

شرکت‌های درستکار در زمینه سئوی سایت با توجه به نیازها، اهداف و انتظاراتی که دارید متعهد می‌شوند در مدت زمان مشخصی به سئو سازی وب سایت شما بپردازند و به نتایج مطلوب برسید.

9- حفظ و امنیت و محرمانگی اطلاعات مشتریان

وقتی که با یک شرکت سئو کار می‌کنید آخرین چیزی که باید از آنها بخواهید این است که تمامی جزئیات و اطلاعات مرتبط با کسب‌وکارتان را به صورت محرمانه حفظ کنند.

10-   کیفیت کار

کیفیت همه چیز است. توجه به کیفیت کار در تمامی ابعاد سئو وب سایت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شرکتی که کیفیت را در اولویت کاری خود قرار می‌دهد تضمین می‌کند وب سایت شما موفق می‌شود.

تولید محتوای هدفمند و ارزشمند، طراحی حرفه‌ای، تصاویر با کیفیت، رعایت تک‌تک استانداردهای سئو سایت همگی تأثیر به سزایی در ایجاد سئوی سطح بالا دارند؛ بنابراین از شرکت سئو بخواهید تا بهترین کیفیت را ارائه کند.

11-  کنترل

بهترین شرکت خدمات سئو تهران در کار خود استاد هستند. آنها دقیقاً می‌دانند که برای موفقیت وب‌سایت چه چیزی لازم است و تجربه کافی برای اتخاذ تصمیمات مهم و راهبردی را در مواقع بحران و غیرقابل‌پیش‌بینی دارند و به رشد و پیشرفت کسب‌وکار مشتری خود با انعطاف‌پذیری کمک می‌کنند؛ یعنی کنترل کاملی بر روند کار دارند.

12-  تعرفه خدمات سئو در تهران

شرکت‌های سئو سایت قابل اعتماد در تهران بر اساس چیزی که واقعاً لازم دارید خدمات ارائه می‌کنند و تعرفه خدمات سئو در تهران را منصفانه در نظر می‌گیرند. فقط در صورتی که شما تمایل دارید مطابق میل خود مواردی را اضافه کنید، قیمت خدمات نیز افزایش می‌یابد.

از دست ندهید: خدمات سئو

ایزی وب با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه سئو تهران برای شما محتوای با کیفیت تولید می‌کند و بر ارائه سئوی حرفه‌ای بسیار تأکید دارد. تمامی خدمات سئو سایت بر اساس آخرین استانداردهای روز انجام می‌شود و تیم تخصصی سئو آموزش سئو در تهران را به طور مستمر در برنامه کاری خود دارند.

اگر مایل هستید تا بدانید که چگونه می‌توانیم به شما در ایجاد یا ارتقای سئو سایت در تهران کمک کنیم لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه‌ها‌

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دیدگاه‌ها‌

ایزی وب در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.