ایزی وب بلاگ طراحی سایت انگلیسی چیست
Skip Navigation Links.

طراحی سایت انگلیسی چیست؟

ﺳﻪشنبه، 02 مرداد 1403

طراحی سایت انگلیسی چیست؟

طراحی سایت انگلیسی یک ایده عالی برای کسانی است که رؤیای نفوذ به بازارهای بین‌المللی آنلاین را در سر دارند. دنیای مجازی هر روز وسیع‌تر می‌شود و طبیعتاً کاربران نیز در هر جایی از این کره خاکی می‌توانند مشتری بعدی شما باشند.

نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان و چگونگی دسترسی آنها به وب‌سایت عوامل اصلی موفقیت کسب‌وکارهای بین‌المللی آنلاین است. طراحی سایت به انگلیسی یکی از روش‌های مؤثر اما کم هزینه برای برقراری ارتباطات اثربخش با مشتریان خارج از کشور است و دسترسی آنها را به خدمات و محصولات شما آسان‌تر می‌کند.

در این مقاله علاوه بر معرفی مزایا، ویژگی‌های سایت انگلیسی مراحل ساخت آن را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم.

طراحی سایت انگلیسی چیست؟

طراحی سایت انگلیسی، طراحی وب‌سایت به زبانی انگلیسی مطابق با استانداردهای جهانی است و با هدف افزایش بازدیدکنندگان در سطح بین‌المللی ایجاد می‌شود تا به کسب‌وکارها کمک کند محصولات و خدمات خود را در سراسر جهان عرضه کنند.تولید محتوای سایت به زبان انگلیسی بستر مناسبی است که کاربران با ملیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف را در یکجا پیوند می‌دهد و به آنها کمک می‌کند بدون هیچ دردسری اطلاعات، مطالب یا محصولات / خدمات را تهیه کنند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از وب‌سایت Statista (یک پورتال آماری جهانی معتبر) 59 درصد از وب‌سایت‌ها در سراسر جهان در سال ۲۰۲۴ به زبان انگلیسی است.

آمریکا و هند پس از چین بیشترین و بزرگ‌ترین بازار کاربران انگلیسی زبان را در خود جای ‌داده‌اند و در سال گذشته جمعیت کاربران به بیش از یک میلیارد نفر رسیده است. باتوجه‌به این آمار می‌توان به اهمیت طراحی سایت انگلیسی پی برد.

 

چه کسانی به سایت انگلیسی نیاز دارند؟

امروزه بیزینس‌های زیادی هستند که بر اساس ماهیت کسب‌وکار خود سایت‌های انگلیسی دارند. سایت انگلیسی فقط مختص شرکت‌ها و فروشگاه‌ها نیست؛ بلکه بسیاری از افراد و کارآفرینان در کشور و خارج از ایران به راه‌اندازی سایت انگلیسی نیاز دارند: 

 ۱- استارت‌آپ‌ها

 ۲- آژانس‌های فریلنسری بین‌المللی

 ۳- وب‌سایت‌های آموزشی در سطح بین‌المللی

 ۴- شرکت‌های خدماتی صادراتی و وارداتی

 ۵- آژانس‌های املاک ایرانی خارج از کشور

 6- شرکت‌ها، سایت‌ها و آژانس‌های گردشگری

 7- مؤسسات پژوهشی، آموزش عالی و تحقیقاتی

8- استارت‌آپ‌ها، بیزینس‌های دیجیتال مارکتینگ آنلاین

9- سایت‌های خبری ایرانی انگلیسی زبان

10- سایت‌های ترجمه انگلیسی

سایت  شما چگونه در کشورهای انگلیسی زبان دیده می‌شود؟

عوامل زیادی وجود دارند که بر فرایند طراحی سایت حرفه‌ای انگلیسی تأثیرگذارند و با اجرای دقیق هر یک از آنهاست که افزایش دیده‌شدن سایت نه تنها در کشورهای انگلیسی زبان بلکه در تمام دنیا میسر می‌شود. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  1. بازاریابی محتوای هدفمند با توجه به عمده‌ترین نیازها و ترجیحات کاربران به زبان انگلیسی
  2. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  3. سئو سایت انگلیسی
  4. ناوبری آسان، رابط کاربری و تجربه کاربری استاندارد و ترند روز
  5.  سرویس میزبانی وب و دامین خارج مرزی
  6. خدمات پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری سایت به لحاظ فنی، سرعت و امنیت سایت.

طراحی سایت انگلیسی از صفر تا صد

ساخت سایت انگلیسی نسبت به انواع طراحی سایت نیاز به ظرافت، دقت، خلاقیت و نوآوری بیشتری دارد و از همه مهم‌تر اینکه باید مطابق جدیدترین استانداردهای روز اجرا شود.وب‌سایت مدرن، با کیفیت و سطح بالا به زبان انگلیسی فراتر از انتظارات مشتریان، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را از سراسر دنیا به سمت خود می‌کشاند. نام و نشان تجاری  را در گوش مخاطبان طنین‌انداز می‌کند و از رقبا پیشی می‌گیرد.

طراحی سایت فقط ایجاد یک سایت با شکل و شمایل مدرن نیست؛ بلکه هدف ایجاد سرنخ‌های بیشتر، بازاریابی و تبلیغات و وب برندینگ است به همین دلیل توجه به عناصر طراحی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است.

عناصر اصلی طراحی سایت انگلیسی

1-تجربه کاربری (UX)

(UX) یکی از ترندهای برتر طراحی وب‌سایت در سال ۲۰۲۴ است و در کانون توجه توسعه‌دهندگان وب‌سایت قرار دارد. تجزیه و تحلیل رفتار و تعامل کاربران درک عمیقی را به طراحان می‌دهد تا بتوانند تعاملی جذاب و کاربرمحور را به وجود آورند. هر چقدر که تجربه کاربری سایت بهتر و باکیفیت‌تر باشد او بیشتر با سایت درگیر می‌شود و در نتیجه نرخ تبدیل نیز به مراتب بالاتر می‌رود.

2-طراحی واکنشگرا (Responsive Design)

بیشتر کاربران با موبایل خود از سایت‌ها دیدن می‌کنند به همین دلیل طراحی واکنش‌گرا یکی از مهم‌ترین چاشنی‌های طراحی سایت انگلیسی است. این تکنیک قدرتمند باعث می‌شود که سرعت بارگذاری و عملکرد وب‌سایت به حداکثر ممکن برسد و کاربران در هر پلتفرم و دستگاهی بتوانند با سایزهای مختلف صفحه نمایش تجربه کاربری لذت بخشی را دریافت کنند.

مشاوره رایگان طراحی سایت

چگونه یک وب سایت موفق در کسب و کار خود داشته باشیم؟

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

3-دسترسی ((Accessibility))

دسترسی جنبه حیاتی طراحی سایت مدرن است. دسترسی‌پذیری به معنای طراحی سایتی است که همه افراد حتی افرادی که ناتوانی‌های جسمی دارند بتوانند از سایت دیدن کنند و محصول مورد نظر خود را بخرند.

توسعه‌دهندگان وب سایت با پیروی از دستورالعمل‌های WCAG  (آیین نامه دسترسی به محتوای وب) سایتی را می‌سازند که در عین سادگی بسیار کارآمد و مؤثر است و آن را به فضایی دلپذیر برای مخاطبان تبدیل می‌کند.

4-مینیمالیسم (Minimalism)

ساده‌گرایی در سایت از نظر جلوه‌های بصری آن را جذاب‌تر می‌کند؛ چون کاربران به راحتی در سایت پیمایش می‌کنند و توجه آنان بر محتوا متمرکز می‌شود. طرح‌بندی‌های رنگی متمایز، فضای سفید کافی به‌دوراز هر گونه شلوغی و موارد غیرضروری، تایپوگرافی عالی با رعایت ثبات و کنتراست با کیفیت مولفه‌های اصلی سایت های مینیمالیست هستند که در عین زیبایی، سودمند است.

5-طراحی تعاملی (Interactive Design)

هر رفتاری که از کاربران سر می‌زند، نتیجه برآیند عمل و حرکتی است که شما در سایت انجام می‌دهد. طراحان با استفاده از متدها و تکنیک‌های خلاقانه جذابیت سایت را چندبرابر می‌کنند و کاربران نیز باکمال‌میل پذیرای آن هستند.

مثلاً ایجاد هیجان از طریق بازی‌سازی (Gamification)، فیلم‌های جذاب، سرگرمی و غیره برای بچه‌ها یک سلاح مخفی است که مشارکت‌پذیری کاربران را به حداکثر می‌رساند و بازخورد فوری ارائه می‌دهد. ترکیب ویژگی‌های تعاملی در سایت نرخ تبدیل را افزایش داده و تجربه کاری پویاتری برای کاربران به همراه دارد.

6-محتوای یونیک ( unique Content)

تولید محتوای اختصاصی برای جذب و نگه‌داشتن کاربران در سایت ضروری است. استراتژیست‌های محتوا باید بر اساس ترجیحات، رفتار، سلیقه و علایق، ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و همچنین سبک زندگی کاربران محتوایی را تولید کنند که برای آنها ارزشمند و به‌دردبخور باشد.

جمع‌آوری و آنالیز داده‌های کاربری به تولید محتوای یونیک کمک زیادی می‌کند. این رویکرد نه تنها تعامل مخاطبان را بالا می‌برد؛ بلکه اعتماد و وفاداری آنان را بیشتر می‌کند. هر چقدر سبک‌های تولید محتوا به سمت کاربران نزدیک‌تر باشد لذت‌بردن از سایت نیز افزایش می‌یابد در نتیجه علاوه بر صعود نرخ تبدیل، رضایت کاربران هم بیشتر می‌شود.

7-امنیت وب سایت (Website Security)

استفاده از راهکارها، ابزارها و ایده‌های تقویت امنیت سایت مانند رمزگذاری SSL، احراز هویت چندمرحله‌ای، ممیزی‌های امنیتی منظم و به‌روزرسانی‌های خودکار به منظور تأمین و تقویت امنیت سایت و همچنین حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران موضوعی است که به هیچ وجه نمی‌توان آن را نادیده گرفت. حملات سایبری بیشتر شده‌اند؛ بنابراین ایجاد امنیت قوی برای سایت به‌ویژه در طراحی سایت انگلیسی در اولویت کاری قرار دارد. تعهدات امنیتی قدرتمند اعتبار سایت را بالا می‌برد.

8-وب برندینگ (Web Branding)

در طراحی سایت انگلیسی یکپارچگی و هم‌نوایی برند و وب سایت، ثبات و انسجام مطلوبی را برای بزرگ‌نمایی برند و کسب‌وکار در دنیای تجارت آنلاین به وجود می‌آورد. استفاده از طرح‌بندی‌های رنگی مناسب با حوزه کسب‌وکار، عناصر بصری، تجربه کاربری مقبول، تایپوگرافی و المان‌های گرافیکی، چیدمان صفحات و ناوبری آسان دست به دست یکدیگر می‌دهند و آگاهی از برند را تقویت می‌کنند.

یک برند قدرتمند اساس و پایه موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی است. وقتی که عناصر طراحی سایت همسو با ارزش‌ها، هویت، شخصیت و زیباشناختی برند باشند، ارزش پیشنهادی (Value Proposition) خدمات و محصولات نیز برای کاربران جذاب‌تر و معتبرتر است. مولفه‌های کلیدی برای همسوسازی سایت و برند عبارت‌اند از: 

  • طرح‌بندی، چیدمان و تایپوگرافی ثابت در تمامی صفحات
  • تلفیق لوگو و تصاویر در بخش‌های اصلی و مهم سایت
  • سبک نوشتاری هدفمند و مفید و مطابق با سلیقه کاربران
  • تجربه کاربری یکدست و راحت

سئوی سایت انگلیسی (SEO)

سئو سایت انگلیسی تضمینی به معنای دستیابی مدال طلای رتبه‌بندی موتورهای جستجو است و امتیازات زیادی از جمله افزایش ترافیک ارگانیک، فروش و اعتبار را برای سایت به همراه دارد. اجرای دقیق و اصولی سئو با رعایت نکات زیر امکان‌پذیر است: 

 1- محتوای بهینه شده و جدید

 2- آنالیز دقیق و صحیح کلمات کلیدی

 3- بک لینک

 4- بهینه‌سازی تصاویر

 5- سرعت سایت

 6- امنیت سایت

ترندهای برتر (Emerging Design Trends)

دورنمای دنیای دیجیتال دائماً تغییر می‌کند به همین دلیل به روز ماندن با ترندهای برتر طراحی سایت الزامی است. به‌کارگیری آخرین متدها، ابزارها، فناوری‌ها و نوآوری‌ها منجر به ساخت سایت انگلیسی سطح بالا و حرفه‌ای می‌شود. در این بازار رقابتی آنلاین استفاده از ترندها رویکرد هوشمندانه، هنرمندانه و زیرکانه است و به بهترین شکل ممکن انتظارات کاربران را برآورده می‌سازد.

  • تایپوگرافی متحرک
  • تعاملات ظریف
  • ادغام واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR)
  • هوش مصنوعی (AI)
  • گیمیفیکیشن

مزایای طراحی سایت به زبان انگلیسی

همان‌طور که اشاره شد نزدیک به ۶۰ درصد سایت‌های جهان انگلیسی هستند و این آمار نشان می‌دهد که مخاطبان علاقه زیادی به سایت‌های انگلیسی زبان دارند. توجه به این فرصت طلایی برای کسب‌وکارهای اینترنتی به خصوص بیزینس‌های فرامرزی است و مزایای زیادی به همراه دارد: 

  • نفوذ به بازارهای بین‌المللی به ویژه برای استارتاپ‌ها و بیزینس‌های دیجیتال
  • تبلیغات و بازاریابی مقرون به صرفه
  • دستیابی به انبوهی از مشتریان خارجی
  • افزایش اعتبار و تقویت آگاهی از برند
  • سبقت از رقبا
  • سرمایه‌گذاری سودمند در دراز مدت

ویژگی طراحی سایت انگلیسی

اگر به دنبال راه‌اندازی سایت انگلیسی هستید چه طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی توجه به یک سری از ویژگی‌ها در ساخت سایت مهم است.

 1- طراحی سایت به انگلیسی باید مطابق با استانداردهای بین‌المللی انجام شود.

 2- امکانات مختلف، افزونه‌ها، ابزارهای مورد نیاز سایت خارجی را فراموش نکنید. موارد زیر از جمله امکانات سایت‌های انگلیسی زبان هستند: 

  • طراحی ریسپانسیو

  • نسخه موبایلی

  • ادغام شبکه‌های اجتماعی در سایت

  • صفحات تماس با ما و درباره ما

  • چت آنلاین

  • پلاگین‌های متنوع به زبان انگلیسی

  • میزبانی سرور سطح بالا

 3- سئو سایت انگلیسی ضمانت موفقیت سایت است.

 4- امکان اضافه زبان جدید برای سایت را در نظر بگیرید.

 5-  از ترجمه حرفه‌ای محتوای متنی و مطالب وبلاگ غافل نشوید. 

مراحل طراحی سایت انگلیسی

طراحی سایت انگلیسی روی هم رفته طی شش مرحله اصلی توسط شرکت ایزی وب صورت می‌گیرد: 

  • درخواست جلسه مشاوره

برای طراحی سایت انگلیسی ابتدا باید با مشاوران ایزی وب تماس بگیرید کارشناس مربوطه با توجه به نیازها و اهداف کارفرما یک جلسه آنلاین یا حضوری را برای مشاوره، معارفه و قرارداد تنظیم می‌کند.

  • معرفی روال کار

در این مرحله تیم طراحی یا متخصصان با توجه به چیزی که می‌خواهید راهکارها و روال کاری متناسب با حوزه فعالیت کارفرما را اعلام می‌کنند.

  • آغاز پروژه طراحی سایت انگلیسی

بر اساس توافقات به‌عمل‌آمده تیم توسعه‌دهنده کار خود را شروع می‌کند و مطابق با خواسته‌های کارفرما در هر مرحله از کار به پیگیری‌های مشتری پاسخ می‌دهد تا بهترین و مناسب‌ترین ابزارها، امکانات و متدها را برای افزایش رضایت کارفرما اجرا کند.

  • تست و تحویل سایت به مشتری

پس از اینکه سایت کاملاً طراحی شد نوبت به تست آن می‌رسد و کارفرما در جریان کار قرار می‌گیرد. در این مرحله پس از تأیید کارفرما پروژه به او تحویل می‌شود.

  • واگذاری دسترسی‌های سایت انگلیسی

 پس از تکمیل، تست و تحویل سایت نوبت به آموزش کار با سایت می‌رسد و تمامی دسترسی‌ها به صاحب پروژه واگذار می‌شود.

  • خدمات پشتیبانی

در آخرین مرحله طبق توافقات انجام شده شرکت ارائه‌دهنده خدمات طراحی وب سایت در خدمت مشتری است و برای نگهداری و تعمیرات، پشتیبانی فنی، سئو، رفع خطاها و اشکالات طی مدت زمان مشخصی به‌روزرسانی‌های امنیتی و سایر موارد را انجام می‌دهد.

چرا به سایت انگلیسی نیاز داریم؟

با توجه به مزایای سایت انگلیسی، برای این که بتوانید جایگاه قوی‌تری را در تجارت آنلاین به دست آورید  سایت خود را به زبان انگلیسی بسازید؛ چون به شما کمک می‌کند: 

  • مشتریان جدیدی در خارج از مرزهای کشور پیدا کنید.
  • محصولات بیشتری بفروشید.
  • از پتانسیل‌های شگفت‌انگیز تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی به نفع خود استفاده کنید.
  • کسب‌وکار خود را گسترش دهید و درآمد بیشتری کسب کنید.

ایزی وب فعالانه به شما گوش می‌دهد و با درک عمیق از خواسته‌ها و انتظاراتی که از ساخت سایت انگلیسی دارید بهترین راه کارها و خدمات با کیفیت را در طراحی سایت انگلیسی به کارفرمای عزیز خود ارائه می‌کند.

ارسال دیدگاه‌ها‌

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دیدگاه‌ها‌

ایزی وب در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.