ایزی وب شبکه دانش بلاگ طراحی سایت در ارومیه
Skip Navigation Links.

طراحی سایت در ارومیه

ﺳﻪشنبه، 16 مرداد 1403

طراحی سایت در ارومیه

هر شرکتی که طراحی سایت در ارومیه را به ایزی وب می‌سپارد، مطمئناً نتایج پرباری را برای کسب‌وکار خود تضمین می‌کند؛ چون طراحی وب‌سایت یکی از رویکردهای قدرتمند و کم هزینه بازاریابی آنلاین است و مزایای زیادی را به همراه دارد.

طراحی وب‌سایت ارومیه کمک می‌کند تا بهترین تصویر برند از بیزینس خود را برجسته‌سازی کنید و توسط سئو حرفه ای سایت  مخاطبان زیادی را جذب کنید. در نتیجه میزان فروش محصولات و خدمات شما نیز افزایش می‌یابد و به بازارهایی فراتر از منطقه کاری‌تان نفوذ می‌کنید.در ادامه مزایا، نکات اصلی و اهمیت ساخت سایت در ارومیه را مورد بررسی قرار می‌دهیم و معیارهای انتخاب تیم طراحی سایت حرفه‌ای را معرفی می‌کنیم.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم ؟

اگر به قدرت وب‌سایت و حضور در بازار آنلاین آگاه باشید به خوبی می دانید طراحی وب‌سایت در ارومیه چگونه بر موفقیت کسب‌وکار محلی شما تاثیرگذار است.

یکی از سخنان طلایی بیل گیتس را به یاد داشته باشید: 

(اگر کسب‌وکار شما در اینترنت نباشد، کسب‌وکارتان از بین می‌رود.)

1-برداشت اولیه مشتری (First Ipmression)

به محض اینکه کاربران وارد سایت می‌شوند اولین برداشت از کسب‌وکارتان در ذهنشان تداعی می‌شود و مورد قضاوت بازدیدکنندگان قرار می‌گیرید؛ بنابراین با طراحی وب‌سایت ارومیه به صورت حرفه‌ای و مدرن می‌توانید به طور قابل توجهی بر روی مشتریان تاثیر بگذارید و سرنخ‌های بیشتری را به دست آورید.

2-سئو سازی سایت و کسب رتبه نخست گوگل

بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) یک استراتژی نافذ و کارساز برای جذب ترافیک ارگانیک است. تیم سئو با تولید و انتشار محتوای کاربر پسند به خزنده‌های گوگل کمک می‌کنند تا سایت را در نتایج برتر گوگل قرار دهند و کاربران را در صفحات وب‌سایت نگه دارند؛ بنابراین برای دستیابی به رتبه‌های برتر ایجاد محتوای هدفمند، مختصر، آموزنده و به‌دردبخور کاملا حیاتی است تا بتواند نیازها و پرسش‌های کاربران را به نحو احسنت پاسخگو باشد.

3-افزایش اعتماد کاربران

اگر راه‌اندازی سایت ارومیه ضعیف و بی رمق باشد مردم اعتماد خود را از دست می‌دهند؛ چون چیزی را که می‌خواهند در سایت پیدا نمی‌کنند. کیفیت پایین، اطلاعات قدیمی نیاز آنها را برطرف نمی‌کند که هیچ، بلکه تصور منفی از نام و نشان تجاری سایت را افزایش می‌دهد.

اما برعکس طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه به سبک مدرن و پیرو آخرین ترندهای بازار انبوهی از مشتریان را به سمت فروشگاه می‌کشاند. تمام چیزهایی که مورد پسند خریدار است در چنین وب‌سایتی وجود دارد و او در کمترین زمان ممکن به راحتی پروسه خرید خود را انجام می‌دهد و راضی و خشنود به نظر می‌رسد؛ یعنی وب‌سایت توانسته است اعتماد مشتری را به بهترین شکل ممکن جلب کند.

مزایای طراحی سایت در ارومیه

به نقل از سایت «ecomrevenuemax» تا سال ۲۰۲۵ تجارت آنلاین بیش از ۲۰ درصد از خرده فرشی‌های اینترنتی را به خود اختصاص می‌دهد و فروشگاه‌های اینترنتی بیشتری وارد دنیای تجاری آنلاین می‌شوند. از جمله عوامل افزایش خرده‌فروشی اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

-   افزایش کاربران و خریداران آنلاین

-   افزایش تجارت موبایل

-   افزایش تقاضا به جهت راحتی و شخصی‌سازی خریدهای اینترنتی

با توجه به آمار فوق به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب‌وکار جایگاه شما در دنیای تجارت آنلاین چگونه خواهد بود؟

اگر به دنبال سود بیشتر هستید و یا می‌خواهید در بازارهای جدید نفوذ کنید و محصولات بیشتری را بفروشید حتماً وب‌سایت خود را در ارومیه راه‌اندازی کنید و از مزایای بی‌پایان آن بهره‌مند شوید.

 1- دسترسی به انبوهی از خریداران آنلاین

بزرگ‌ترین مزیت طراحی سایت در آذربایجان غربی برای تاجران و کاروکاسبی‌ها، خرده‌فروشان و عمده‌فروشان این است که گروه‌های بزرگی از خریداران آنلاین وجود دارند که محصولات مورد نظر خود را از سایت های فروشگاهی می‌خرند.

طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه به شما کمک می‌کند تا بتوانید با کمترین هزینه فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید و محصولات خود را در دسته‌بندی‌های مرتب با توجه به ترجیحات و انتظارات خریداران به آنها عرضه کنید.این استراتژی قدرتمند بازاریابی و تبلیغات به روش نوین است و بر اساس رفتار خریداران برای پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های آنان صورت می‌گیرد و نتایج خارق‌العاده‌ای در جهت رشد و موفقیت کسب‌وکار به همراه دارد.

2-افزایش اعتبار شرکت و سایت

شگفت‌انگیز است تقریباً ۶۵ درصد مردم قبل از اعتماد به یک سازمان یا بیزینس، آن را در اینترنت جستجو می‌کنند. یکی از ملاک‌های اصلی اعتبار سنجی کاربران درباره شرکت، وب‌سایت آن شرکت است به همین علت می‌توانید طراحی سایت شرکتی در ارومیه را شروع کنید.

طراحی سایت شرکتی مختص سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی است که می‌توانند خدمات و محصولات خود، مشخصات کامل شرکت، رویدادها، ماموریت و سایر اطلاعات را از طریق سایت در دسترس مخاطبین قرار دهند. به این ترتیب مخاطب به خوبی درک می‌کند که شرکت برای آنها اهمیت و ارزش قائل است و بالطبع اعتماد آنها نیز بیشتر می‌شود.

3- افزایش سود و درآمد

وب‌سایت ویترین همیشه باز یک فروشگاه یا سایت شرکتی است و باعث می‌شود بتوانید محصولات و خدمات خود را فراتر از محل و ناحیه خود در دسترس خریداران قرار دهید.

سبک زندگی مردم به ویژه نسل جوان تغییر کرده است و رفتار آنها با توجه به آخرین تحولات دنیای تجارت دگرگون شده است و تمایل بیشتری برای خرید اینترنتی دارند. پس اگر بدانند در نزدیکی محل زندگی خود سایتی وجود دارد که کالا و محصولات مورد نظر آنها را می‌فروشند معطل نمی‌کنند. مشتری بیشتر به معنی کسب درآمد و سود بیشتر و مادام‌العمر است.

4- سبقت از رقابت

یکی از بزرگ‌ترین دلایل نیاز به طراحی سایت کاربر پسند در ارومیه این است که مطمئناً رقبا از قافله عقب نمی‌مانند و آنها نیز وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرده‌اند. به همین علت اگر شما این کار را نکنید علاوه بر اینکه از رقبا عقب می‌افتید؛ بلکه فرصت‌های تجاری، سرنخ‌ها و تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را از دست می‌دهید.

طراحی سایت جذاب در ارومیه فرصتی عالی برای ایجاد مزیت رقابتی است که اعتبار و اصالت بیزینس را در میان رقبا افزایش می‌دهد.

5- تقویت و آگاهی از برند

برای به دست آوردن سرنخ‌های جدید می‌توانید از وب برندینگ استفاده کنید و وب‌سایت خود را با هویت و شخصیت برند کسب‌وکارتان یکپارچه‌سازی کنید. وقتی این کار را به خوبی انجام دهید و نام و نشان تجاری را در وب‌سایت بزرگ‌نمایی کنید مخاطبان مشتاق نیز آماده تبدیل شدن به مشتریان وفادار هستند.

سبک طراحی هویت  بصری، تایپوگرافی، تجربه کاربری و رابط کاربری، طراحی واکنش‌گرا و هر آن چه که یک سایت سطح بالا نیاز دارد، به ثبات و حفظ برند کمک زیادی می‌کند و تصویر برند را تا مدت زمان طولانی در چشم و دل مشتری خاطره‌انگیز می‌سازد. آیا کسی هست که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و برند آن را نشناسد؟

عناصر اصلی طراحی وب‌سایت در ارومیه

حالا با دانستن اهمیت و مزایای طراحی وب‌سایت ارومیه وقت آن رسیده است که آگاهی خود را نسبت به طراحی سایت حرفه‌ای بالاتر ببرید. در ادامه عناصر اصلی طراحی سایت به شرح زیر است:

  •    ناوبری آسان

ناوبری آسان در طراحی سایت به این معنی است که کاربران می‌توانند خیلی سریع و ساده اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند. اگر می‌خواهید سر نخ‌های فروش در صفحات وب‌سایت باقی بمانند تا جایی که می‌توانید ناوبری مقبولی را پیاده‌سازی کنید.

مسیریابی باید ساده و واضح باشد. عناوین و موضوعات در دسته‌بندی‌های مرتب مخاطبان را دقیقاً به سمت هدف هدایت می‌کند.

  •     طراحی سایت واکنش‌گرا ارومیه

بیشتر کاربران از گوشی همراه خود برای ورود به سایت ها استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید آنها را در زمره مشتریان بالقوه خود حفظ کنید، طراحی سایت ریسپانسیو ارومیه کمک می‌کند تا وب‌سایت در هر دستگاهی اعم از لب تاپ، رایانه و پلتفرم‌های مختلف و صفحات نمایش با هر سایزی به خوبی دیده و اجرا شود.

  •  طراحی سایت زیبا و مدرن با عناصر بصری

استفاده از پالت‌های رنگی، المان‌های گرافیکی جذاب، تصاویر باکیفیت و شفاف، فیلم‌ها و فونت‌های متناسب، ظاهری زیبا و مدرن را برای سایت خلق می‌کند.

به‌عنوان‌مثال کاربران با یک ویدئوی آموزشی یا سرگرم‌کننده برابر بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند تا اینکه بخواهند یک متن طولانی را بخوانند.به کارگیری صحیح عناصر بصری تعاملات و مشارکت‌پذیری کاربران را افزایش می‌دهد. البته فراموش نکنید که صفحات وب‌سایت را با عکس‌ها، تبلیغات و بنرها زیادی شلوغ نکنید تا مخاطب احساس بی‌نظمی و درهم‌ریختگی نکند.

  •    طراحی سایت مطابق با اصول UI/UX در ارومیه

جذابیت یک وب‌سایت فقط شامل عناصر بصری و المان‌های گرافیکی یا طرح‌بندی رنگی آن نمی‌شود؛ بلکه طراحی آن باید مواردی همچون رفتار، حالت و احساسات کاربران را هم در نظر بگیرد.

UX به جنبه‌های عملی، تجربی، مؤثر و معنی‌دار تعامل کاربران و محصولات و خدمات در سایت اشاره دارد؛ یعنی هر چقدر که کاربران ساده‌تر، سریع‌تر و راحت‌تر بتوانند در سایت پیمایش کنند و به صفحات دسترسی داشته باشند حس بهتری از عملکرد سایت خواهند داشت.

پس یادتان نرود در طراحی سایت ارومیه احساسات و هیجانات کاربران را در نظر بگیرید و سایت خود را مطابق با اصول UI/UX پیاده‌سازی کنید.

  •  دکمه‌های فراخوان اقدام (CTA)

وقتی که سرنخ‌ها در سایت ایجاد می‌شوند باید بتوانید آنها را به سمت خرید محصول یا انجام کاری هدایت کنید. دکمه‌های فراخوان دقیقاً این کار را به خوبی انجام می‌دهند. یک وب‌سایت حرفه‌ای مخاطبان خود را برای انجام کاری تشویق می‌کند و سپس از آنها می‌خواهد که مراحل بعدی را طی کنند تا درست به هدف بزنید.

البته فراموش نکنید فراخوان‌های اقدام کاملاً متناسب با نیاز مشتری طراحی می‌شوند و آنها را برای یک اقدام سودمند ترغیب می‌کنند. طراحی دکمه‌های (CTA) با رنگ‌ها و گرافیک‌های جذاب در صفحه برجسته می‌شود و نظر کاربر را به خود جلب می‌کند.

سرعت بارگذاری صفحات سایت در طراحی سایت منحصربه‌فرد در ارومیه بسیار مهم است و تضمین می‌کند که صفحات در کمتر از ۳ ثانیه می‌توانند به محتوای سایت دسترسی داشته باشند.

مردم منتظر ماندن را دوست ندارند و سایتی که با سرعت مطلوب لود نشود از چشم آنها می‌افتد؛ یعنی بی‌اعتبار است و احساسات منفی در کاربران ایجاد می‌کند. در حالی که سایت پرسرعت لذت بخش، با اصالت و معتبر است.

انتخاب تیم طراحی سایت حرفه‌ای

انتخاب بهترین شرکت یا آژانس طراحی وب‌سایت در ارومیه کار سختی نیست؛ اما بسیار مهم است؛ زیرا باید بتواند طراحی سایت با قیمت مناسب در ارومیه انجام دهد و تأخیر نداشته باشد. مهم‌تر از همه اینکه تجربه، مهارت و دانش فنی و تخصصی اعضای تیم طراحی مطابق با استانداردهای جهانی و به روز باشد. در ادامه معیارهای انتخاب یک آژانس طراحی معتبر را به دقت مطالعه کنید.

1- سوابق و تجربه شرکت ارائه‌دهنده خدمات طراحی وب‌سایت را به دقت مورد بررسی قرار دهید .

2- حسن شهرت آنها را با استفاده از نظرات مشتریانشان ارزیابی کنید و خدمات و مزیت رقابتی شرکت را بررسی کنید.

3- نمونه کارهای انواع طراحی وب‌سایت را نگاه کنید.

4- با توجه به نیازها، اهداف، بودجه و افق زمانی خود فرایند طراحی وب‌سایت را به طور کامل درخواست کنید. به این معنی که تیم طراحی روند پیشرفت پروژه را دقیقا بیان می‌کنند.

۵- سیاست‌های قیمت‌گذاری شرکت را با توجه به نوع پروژه، مدت زمان آن، امکانات و ابزارها و خواسته‌های خود ارزیابی کنید و جزئیات دقیق قیمت را از آنها بخواهید.

6- بر اساس اهداف و نیازهای خود بهترین رویکردها و راهکارها را از آنها بخواهید. مثلاً ممکن است با توجه به نوع کسب و کار و حوزه کاری فقط لازم باشد طراحی سایت وردپرسی در ارومیه را انتخاب کنید. طراحی سایت وردپرسی هزینه‌های کمتری دارد و برای طراحی سایت شخصی و فروشگاهی در ارومیه بسیار مناسب است.

7- آژانس‌های معتبر ایده‌ها و راهکارهای انعطاف‌پذیری را به مشتریان خود ارائه می‌کند پس شرکتی را انتخاب کنید که با ترجیحات شما مطابقت داشته باشد و ارزش‌های اصلی کار شما را مد نظر قرار دهد.

8- قابلیت‌ها و توانمندی‌های فنی و تخصصی تیم طراحی را بررسی کنید. مواردی همچون طراحی واکنش‌گرا، امنیت، پشتیبانی، سئو سازی و غیره را از آنها بخواهید.

9- نحوه ارتباط آنها و پاسخگویی به مشتریان را بسنجید. آنها باید صادقانه و به طور کاملاً شفاف ایده‌های خود را در رابطه با پروژه شما بیان کنند.

10- محل کار آژانس را در نظر بگیرید تا بتوانید در مواقع ضروری سریعاً به آنها دسترسی داشته باشید یا در جلسات مشاوره حاضر شوید.

11- یک شرکت طراحی معتبر دقیقاً مناسب با اهداف شما پیش می‌رود و تضمین می‌کند که کسب‌وکار شما را با طراحی وب‌سایت در ارومیه گسترش می‌دهد و پشتیبانی می‌کند.

اگر طراحی سایت فوری در ارومیه لازم دارید و می‌خواهید سایتی حرفه‌ای و سطح بالا را برای خود راه‌اندازی کنید با مشاوران ایزی وب تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه‌ها‌

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دیدگاه‌ها‌

ایزی وب در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.