ایزی وب بلاگ طراحی سایت در شهرک غرب
Skip Navigation Links.

طراحی سایت در شهرک غرب

ﺳﻪشنبه، 19 تیر 1403

طراحی سایت در شهرک غرب

دلایل بسیاری وجود دارد که طراحی سایت در شهرک غرب به عنوان یک استراتژی قدرتمند بازاریابی و تبلیغات برای توسعه کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ مهم و ضروری است. طراحی سایت فروشگاهی به کاروکاسبی‌ها و شرکت‌های مستقر در این منطقه کمک می‌کند تا بیشتر و بهتر شناخته شوند و بتوانند محصولات و خدمات متعددی را حتی در خارج از ناحیه جغرافیایی خود به طیف بیشتری از مشتریان بفروشند.

دلایل بسیاری وجود دارد که طراحی سایت در شهرک غرب به عنوان یک استراتژی قدرتمند بازاریابی و تبلیغات برای توسعه کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ مهم و ضروری است. طراحی سایت فروشگاهی به کاروکاسبی‌ها و شرکت‌های مستقر در این منطقه کمک می‌کند تا بیشتر و بهتر شناخته شوند و بتوانند محصولات و خدمات متعددی را حتی در خارج از ناحیه جغرافیایی خود به طیف بیشتری از مشتریان بفروشند.

حضور آنلاین کسب‌وکارها در قالب یک سایت حرفه‌ای به مشتریان می‌گوید که چه کسی هستید، چه محصولاتی دارید و کجا هستید. به این روال آنها نیز جای دور نمی‌روند و به سراغ شما می‌آیند. ایزی وب با بیش از یک دهه سابقه درخشان همراه با تیم کارکشته، متخصص و مسلط به دانش روز بهترین راه‌کارها و متدها را برای طراحی وب‌سایت متناسب با نیاز مشتریان ارائه می‌کند.

 

طراحی سایت حرفه ای در شهرک غرب

طراحی سایت و توسعه آن برای هر کسب‌وکاری امتیاز محسوب می‌شود. وب‌سایت مثل ویترین مغازه است و کیفیت خدمات، اعتماد، حسن شهرت و هویت برند یک کسب‌وکار را به مشتریانش منعکس می‌کند. وب‌سایت‌ نامناسب و ناکارآمد کسالت‌آور و خسته‌کننده است و به کاربران نشان می‌دهد که صاحبان کسب‌وکار به مشتریان خود بی‌توجه‌اند و ارزش چندانی برای آنها قائل نیستند. این ویژگی‌های منفی جذابیت سایت را از بین می‌برد و مشتریان نیز آن را نادیده می‌گیرند.

 وب‌سایت خوب پایگاه مرکزی دسترسی به مشتریان فعلی و بالقوه است و روزبه‌روز تعداد آنها بیشتر می‌شود؛ لذا آنان به محتوا، اطلاعات، محصولات و هر چیزی که در سایت دارید واکنش نشان می‌دهند و ارتباط برقرار می‌کنند. به این ترتیب اگر وب‌سایت حرفه‌ای و سطح بالا داشته باشید وفاداری و اعتماد آنان نیز افزایش می‌یابد. در نتیجه شما شاهد تأثیرات مثبت در رشد کسب‌وکار خود هستید.

 در هر نقطه‌ای از تهران که هستید برای شروع می‌توانید نمونه کارهای طراحی سایت را به دقت مشاهده و بررسی کنید و سپس با نزدیک‌ترین شرکت خدمات طراحی وب‌سایت در شهرک غرب مانند ایزی وب تماس بگیرید و مشاوره تخصصی اما رایگان دریافت کنید.

سئو و بهینه سازی طراحی سایت در شهرک غرب

یکی از کارسازترین روش‌های توسعه و پیشرفت وب‌سایت، خدمات سئو و بهینه‌سازی طراحی سایت است که آن را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار می‌دهد. بر طبق آخرین استانداردهای گوگل، وب‌سایت‌ها باید محتوای دوستانه، مفید و کاربرپسند به مخاطبان خود ارائه کنند. به همین دلیل بسیاری از سایت‌ها وجود دارند؛ اما خدمات سئو ندارند و این مسئله باعث می‌شود که آنها در بلک لیست گوگل قرار گیرند و حذف شوند. سئو بهترین شیوه برای جلوگیری از چنین پیشامدی است و علاوه بر آن مزایای بسیار زیادی دارد: 

  • سئوی هدفمند و تضمینی ترافیک و سرنخ‌ها را بالاتر می‌برد.
  • فروش محصولات و طبعاً درآمد سایت را افزایش می‌دهد.
  • به اعتبار و شهرت و ارزش برند و کسب‌وکار می‌افزاید.
  • هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات را کاهش می‌دهد.
  • به ارتباطات مثبت و عمیق را با مشتریان منجر می‌شود.
  • تجزیه و تحلیل و جمع‌آوری داده‌های مشتریان آسان‌تر می‌شود.
  • با سئوسازی به بازارهای بیشتری نفوذ می‌کنید.
  • برندسازی کسب‌وکارهای کوچک و نوپا با سئو به بهترین شکل ممکن میسر است.

 احتمالاً از خود می‌پرسید سئوی سایت بهینه‌سازی دقیقاً چیست و چه کاری می‌کند؟ 

 در پاسخ می‌توان گفت یک وب‌سایت کاربرپسند سایتی است که از چند بعد مرتباً به‌روزرسانی و بهینه می‌شود: 

  • تولید محتوای دوستانه، آموزنده، مفید و مختصر مطابق با اهداف جستجوی کاربران
  • قابلیت خزیدن (Crawlability) به منظور افزایش قابلیت دسترسی محتوا  و قرار گرفتن در فهرست برتر گوگل
  • رابط کاربری (UI) آسان و تجربه کاربری UX)) رضایت بخش
  • نسخه موبایلی (طراحی واکنش‌گرا در سایت)
  • سرعت بارگذاری صفحات وب‌سایت
  • متدهای بهینه‌سازی,و انتخاب  URL))
  • طراحی تعاملی وب‌سایت
  • افزایش امنیت سایت  و حفظ حریم خصوصی کاربران

طراحی وب‌سایت همراه با سئو و بهینه‌سازی هوشمندانه در حالی که هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین را به‌مراتب کمتر می‌کند، مدت زمان دستیابی به اهداف بازاریابی را نیز کاهش می‌دهد.

چرا طراحی سایت در مکان نزدیک بهتر است؟

دور و زمانه عوض شده است و رفتار و سبک زندگی مردم با این تغییرات هماهنگ است؛ بنابراین شرکت‌ها و بیزینس‌ها هم در هر حوزه‌ای از صنایع مختلفی که هستند باید بتوانند همگام با این تحولات قدم بردارند و رشد کنند. در غیر این صورت ناشناخته و تنها می‌مانند.

ساکنین هر منطقه‌ای برای رفاه بیشتر تمایل دارند نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها و مراکز تجاری را بشناسند و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند. طراحی سایت فروشگاهی در شهرک غرب به مشتریان بالقوه در این منطقه خبرمی دهد که وجود دارید و در دسترس هستید؛ چون آنها به راحتی شما را در گوگل پیدا می‌کنند.به‌عنوان‌مثال می‌توان گفت که رفت و آمد و خرید یک یا دو قلم کالا در شلوغی، هوای گرم و آلوده تهران سخت به نظر می‌رسد؛ بنابراین مردم و مشتریان با آگاهی از آنچه که در دنیای مجازی و اینترنت وجود دارد اقدام به خرید می‌کنند.

در یک سایت حرفه‌ای تمامی جزئیات و مشخصات مرتبط با کسب و کارتان مثل آدرس، لوکیشن، شماره‌های تماس، دسته‌بندی محصولات/خدمات، قیمت‌ها و سایر موارد در سایت ثبت می‌شود. کاربران وارد سایت می‌شوند محصولات و قیمت‌ها را مقایسه می‌کنند، امکانات و خدمات سایت را بررسی می‌کنند از طریق افزونه‌های شبکه‌های اجتماعی شما را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. از این رو هر چقدر که طراحی و توسعه فروشگاه اینترنتی بهتر و با کیفیت بالاتری اجرا شود، طبیعتاً شهرت و اعتبار، آگاهی از برند، ترافیک سایت و درصد فروش نیز بیشتر می‌شود.

چرا هر کسب و کاری به طراحی سایت نیاز دارد ؟

حضور آنلاین بیزینس‌ها، کسب‌وکارها و شرکت‌ها تأثیر زیادی بر موفقیت آنها دارد. در این زمانه هنوز تعداد زیادی از کسب‌وکارهای سنتی متوجه نیستند که اکثر مشتریان و خریداران قبل از اینکه چیزی را بخرند آن را در سایت‌ها جستجو می‌کنند.

طراحی وب‌سایت قدرتمند یک فرصت سرمایه‌گذاری امن در درازمدت برای کاروکاسبی‌های کوچک و شرکت‌های نوپاست تا بتوانند برند خود را توسعه دهند و درآمد بیشتری به دست اورند. کیفیت طراحی و توسعه وب‌سایت‌ها بر دستیابی به نتایج مثبت تأثیر بسزایی دارد.

شرکت‌های متعددی وجود دارند که به دلیل عدم آگاهی از مزایا و محاسن طراحی سایت، تا این زمان در اینترنت پایگاهی ندارند و نمی‌توانند یک سایت را مدیریت کنند و نسبت به قیمت طراحی سایت نیز نگران‌اند. دلایل اصلی نیاز کسب‌وکارها به طراحی سایت عبارت‌اند از: 

  • افزایش اعتبار

طراحی وب‌سایت مدرن و حرفه‌ای اعتبار کسب‌وکار را به‌مراتب افزایش می‌دهد. در چنین سایتی اطلاعات مفید و کاربردی و خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه می‌شود. بدون وب‌سایت مردم احتمالاً خدمات و محصولات شما را به سادگی نمی‌پذیرند. چگونه می‌توانید مردم را با محصولات و خدمات خود سریعاً تحت‌تأثیر قرار دهید؟

  • نام و نشان تجاری

یکی از مهم‌ترین کارهایی که تمامی شرکت‌ها و بیزینس‌ها باید انجام دهند برندسازی و توسعه آن است. وب برندینگ استراتژی توانمندی است و با آن می‌توانید برند و پیام خود را به گوش هزاران کاربر برسانید.

برندسازی بدون وب‌سایت کار سختی است و هزینه‌های بسیار زیادی به همراه دارند در حالی که سایت پل ارتباطی برند و مشتریان است.

  • ایجاد سرنخ‌ها

سرنخ یا (لید) اشخاص و سازمان‌هایی هستند که با نحوه رفتار خود در سایت به محصولات و خدمات شما علاقه نشان می‌دهند و در آینده‌ای نزدیک به مشتریان بالقوه و خریداران وفادار تبدیل می‌شوند.

در طراحی وب‌سایت با تولید محتوای کاربرپسند شانس بیشتری را برای به‌دست‌آوردن سرنخ‌ها پیدا می‌کنید.

  • ترافیک ارگانیک

با سئوی تضمینی می‌توانید تعداد زیادی از مخاطبان را در موتورهای جستجو به سمت خود بکشانید. هنگامی که مردم محصولی را سرچ می‌کنند وارد اولین سایت‌های لیست شده در نتایج گوگل می‌شوند. به این صورت پایگاه آنلاین شما پاتوق اصلی کاربران مشتاق می‌شود.

  • صرفه‌جویی در وقت

مشتریان بالقوه همیشه در جستجوی آدرس و شماره تماس و برقراری ارتباط هستند تا بتوانند سؤالات خود را بپرسند اگر به عنوان صاحب یک کسب‌وکار تماسی را از دست بدهید مشتری هم ناامید و ناراضی می‌شود.

وب‌سایت در برگیرنده مشخصات کامل یک بیزینس است و شما می‌توانید اطلاعات اصلی را در آن درج کنید تا مشتریان به راحتی شما را پیدا کنند.

مثلاً در طراحی سایت پزشکی کاربران سریعاً می‌توانند اطلاعات مربوط به پزشک متخصص و ماهر مورد نظر خود را پیدا کنند.

  • به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌ها

از آنجایی که سایت‌ها هفت روز هفته و 24 ساعته فعال‌اند بهترین بستر برای ارائه اطلاعیه‌ها و خبرها هستند به این معنی که شما هر گونه رویداد، جشنواره، کمپین تبلیغاتی، اعلامیه را می‌توانید در سایت به‌روزرسانی کنید.

  • دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتالی یکی از قدرتمندترین استراتژی های بازاریابی و فروش است و رشد کسب‌وکارها را تضمین می‌کند و هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش‌های سنتی دارد.ایمسل مارکتینگ، پنل‌های پیامکی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری، بازاریابی محتوا، تبلیغات کلیکی و سایر موارد از جمله روش‌های متعدد دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌روند.

در نهایت با در نظرگرفتن نوع کسب‌وکار خود می‌توانید یکی از انواع طراحی وب سایت به ویژه طراحی سایت با وردپرس را به ایزی وب سفارش دهید و نگران قیمت‌ها نباشید.

با کازشناسان ما در ایزی وب در  تماس باشید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

چگونه یک وب سایت موفق در کسب و کار خود داشته باشیم؟

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه‌ها‌

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دیدگاه‌ها‌

ایزی وب در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.