ایزی وب بلاگ طراحی سایت مشابه دیوار
Skip Navigation Links.

طراحی سایت مشابه دیوار

دوشنبه، 11 تیر 1403

طراحی سایت مشابه دیوار

تقریباً کسی نیست که سایت دیوار را نشناسد و یا حداقل یکبار از خدمات آن استفاده نکرده باشد، رمز موفقیت این کسب‌وکار آنلاین در طراحی سایت حرفه‌ای دیوار است. اگر می‌خواهید بیزینس خود را استارت بزنید و به دنبال طراحی سایت مشابه دیوار هستید، با ایزی وب همراه شوید تا نکات مهم، ویژگی‌ها و مزیت‌های طراحی سایت دیوار را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات مهم در طراحی سایت مشابه دیوار

طراحی سایت دیوار نمونه‌ای یک طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی حرفه‌ای است و ویژگی‌های منحصر به فرد آن دلیل اصلی محبوبیت دیوار است. تقریباً هر چیزی در دیوار خرید و فروش می‌شود و تعداد زیادی از کاربران درآمد مناسبی را از این سایت به دست می‌آورند. نکات اصلی در طراحی سایت دیوار به شرح زیر است: 

  ۱- یکپارچه‌سازی برند و خدمات سایت

 مأموریت اصلی سایت دیوار این است که کاربران بدون هیچ واسطه‌ای می‌توانند محصولات خود را بخرند یا بفروشند. وقتی وارد این سایت می‌شوید تمامی اجزای سایت اعم از چیدمان و دسته‌بندی خدمات، ناوبری، تجربه کاربری، سادگی و بخش‌های مختلف آن دست‌به‌دست هم داده‌اند و کاربران را برای دستیابی به محصولات و خدمات موردنیاز هدایت می‌کنند.

 2- رابط کاربری (UI) آسان و تجربه کاربری (UX) دلپذیر

 تجربه کاربری، تعاملی است که کاربر با محصول یا خدمات در سایت سروکار دارد و در طراحی سایت مثل دیوار المان‌های طراحی (UX) اعم از طراحی تعاملی، رابط کاربری، دسترسی‌پذیری، کاربردپذیری و معماری اطلاعات در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و تجربه کاربری مطلوبی را شکل می‌دهند. به این ترتیب بازدیدکنندگان طی یک سفر کوتاه درون سایت به سادگی و راحتی هر کاری را که می‌خواهند انجام می‌دهند و در نهایت از پیمایش خود راضی به نظر می‌رسند.

 3- سرعت سایت

کاربران در کمتر از 3 ثانیه وارد سایت دیوار می‌شوند و سریعاً محصول موردنظر خود را پیدا می‌کنند. سرعت‌سنج‌های گوگل (نرم‌افزارهای تست سرعت سایت) شاخص‌هایی هستند که سرعت لود شدن سایت، صفحات، تصاویر و سایر اجزای سایت را به خوبی نشان می‌دهند. در طراحی سایت هر چقدر سرعت عملکرد سایت نزدیک به استانداردهای ابزارهای تست گوگل باشد؛ سایت نیز در جایگاه برتری قرار می‌گیرد و تعداد مخاطبانی که مجذوب آن می‌شوند افزایش می‌یابد بدین‌گونه توانایی پاسخگویی سایت به نیازهای کاربران نیز تقویت می‌شود.

 4- طراحی سایت سازگار با موبایل و تبلت

موبایل‌ها و تبلت‌ها، لب‌تاپ و سایر دستگاه‌ها هر کدام از سیستم‌عامل متفاوتی دارند و سایز نمایشگرهایشان نیز فرق می‌کند. معمولاً کاربران بنا به ترجیحات و سلیقه خود انواع دستگاه‌های فوق را انتخاب و خریداری می‌کنند. بر همین اساس طراحی سایت باید به‌گونه‌ای انجام شود که بتواند با یک شکل و شمایل و عملکرد در هر دستگاهی به خوبی اجرا شود. توسعه‌دهندگان وب‌سایت‌ها برای دستیابی به این هدف از طراحی واکنش‌گرا در ساخت سایت استفاده می‌کنند.

سایتی مثل دیوار نیز از این قاعده مستثنی نیست و طوری طراحی شده است که در تمامی دستگاه‌ها به درستی و یکسان عمل می‌کند.

امکانات طراحی سایت دیوار

در طراحی سایت مثل دیوار بیش از 30 نوع امکانات، ابزارها و افزونه‌ها به چشم می‌خورد که هریک از آنها وظیفه خاصی بر عهده دارند و عملکرد مطلوبی را به سایت دیوار بخشیده‌اند. از مهم‌ترین امکانات طراحی سایت دیوار می‌توان موارد زیر را برشمرد: 

  • دسته‌بندی‌های محصولات و خدمات
  • بخش دیوار من (ورد به حساب کاربری، مدیریت حساب و تنظیمات)
  • بخش پشتیبانی و افزونه چت آنلاین
  • مدیریت آگهی (فروش، ویرایش، درج آگهی)
  • اپلیکیشن یا نسخه موبایلی سایت دیوار
  • سیستم گزارش‌دهی
  • سیستم‌های پرداخت اتصال به بانک ملت و زرین پال
  • جستجو با لوکیشن و به‌روز رسانی نام استان‌های جدید
  • آگهی‌های فوری و کسب درآمد
  • سیستم حرفه‌ای آمار داده‌ها برای مدیریت سایت

ویژگی‌های طراحی سایت دیوار

ویژگی‌های منحصربه‌فرد سایت دیوار، عملکرد و کارایی آن را برای خدمت‌رسانی بهتر به کاربران به طور قابل‌توجهی افزایش داده است: 

  • درج آگهی‌های محصولات و خدمات در سایت دیوار فرایند بسیار ساده‌ای دارد.
  • در سایت دیوار فیلترهای کاربردی متعددی مثل جستجو با لوکیشن وجود دارند و تمامی نیازهای کاربران را برآورده می‌سازند.
  • کاربران می‌توانند آگهی‌های خود را در قالب «قابلیت نردبان گروهی آگهی‌ها» ارتقا دهند.
  • تنوع فروشگاه‌های دیوار عالی است و هر مخاطبی می‌تواند با توجه به نیازی که دارد فروشگاه مدنظر خود را انتخاب کند.
  • دسته‌بندی محصولات و خدمات دیوار بسیار وسیع و کامل است به همین دلیل هر چیزی که مردم لازم دارند در دیوار پیدا می‌شود.
  • افزونه چت آنلاین یکی از عواملی است که درصد مشارکت‌پذیری و تعامل کاربران را در این سایت چندبرابر کرده است.
  • دیجیتال مارکتینگ قدرتمند و استثنایی دیوار راه‌های درآمد زایی متنوعی را برای کاربران ایجاد کرده است.

 مزیت‌های طراحی سایت دیوار

 در رابطه با توفیق سایت دیوار در میان کاربران و رقبا می‌توان گفت که این کسب‌وکار اینترنتی قدرتمند به نوبه خود کارآفرینی ارزشمندی به شمار می‌رود؛ زیرا علاوه بر اینکه خدمات رایگانی را به کاربران ارائه می‌دهد؛ بستری مناسب برای اشتغال‌زایی و درآمد زایی مردم محسوب می‌شود.

 از طرفی نحوه طراحی سایت دیوار و نوع خدمات آن مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت دیوار است. از جمله مزیت‌های طراحی سایت دیوار می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • درج آگهی در سایت بدون ثبت نام است و حتی کم‌سوادترین مردم هم می‌توانند با یک شماره موبایل از خدمات و امکانات آن استفاده کنند.
  • تمامی خدمات ثبت آگهی در دیوار کاملاً رایگان است.
  • دیوار راه‌های مختلفی برای درآمد زایی کاربران خود ارائه کرده است.
  • استراتژی‌های موفق بازاریابی از جمله «قابلیت فوری کردن تبلیغات» و «نردبان» را می‌توان نام برد.
  • نسخه موبایلی و اپلیکیشن دیوار انبوهی از کاربران را به خود جذب کرده است.
  • دیوار از روش‌های مختلف تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ مانند سئوی سایت و برندسازی استفاده می‌کند.
  • در طراحی سایت دیوار امکانات و افزونه‌های جدید و پیشرفته‌ای وجود دارد که کیفیت خدمات را برای کاربران دوچندان کرده است.

 قیمت طراحی سایت مشابه دیوار

 عوامل زیادی وجود دارند که بر هزینه طراحی سایت مثل دیوار تأثیرگذارند و قیمت هریک از پروژه‌های ساخت و توسعه سایتی شبیه دیوار متغیر و متفاوت است. عوامل مؤثر بر قیمت طراحی سایت عبارت‌اند از: 

 1- سیستم مدیریت محتوا (CMS)

 انواع مختلفی از CMS هم به صورت آماده و هم به صورت اختصاصی قابل ارائه هستند و قیمت‌های آنها با یکدیگر فرق دارد. به‌عنوان مثال در طراحی سایت مثل دیوار با وردپرس از قالب‌های آماده استفاده می‌کنند و قیمت ارزان‌تری نسبت به طراحی سایت اختصاصی دارند.

 2- آپشن‌های مورد نیاز مشتری

 هریک از صاحبان سایت‌ها با توجه به اهداف، نوع کسب‌وکار، نیازهای خود از امکانات و ابزارهای مختلف استفاده می‌کنند. هر چقدر امکانات سایت بیشتر باشد کیفیت خدمات و عملکرد آن نیز به مشتریان بهتر است و مخاطبان بیشتری به سوی سایت کشیده می‌شوند؛ بنابراین هزینه طراحی سایت نیز بالاتر می‌رود.

 3- خدمات پشتیبانی

خدمات امنیت و پشتیبانی قسمتی از توسعه وب‌سایت و فعال نگه داشتن آن است. به این معنی که در چهار مرحله اصلی خدمات پشتیبانی از سایت انجام می‌پذیرد: 

  • پشتیبانی هاست و دامین
  • پشتیبانی فنی
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو (خدمات سئو سایت)
  • به‌روز رسانی محتوا
  • تست و آنالیز بخش‌های مختلف سایت

در ایزی وب قیمت طراحی سایتی مثل دیوار بر اساس خواسته‌های مشتری تعیین می‌شود. اگر طراحی سایت وردپرسی را مد نظر دارید هزینه‌های ساخت سایت مقرون به صرفه است و اگر طراحی سایت اختصاصی را انتخاب می‌کنید هزینه آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود.

صاحبان برند دیوار با الگوبرداری از طراحی سایت خارجی مشابه دیوار در آمریکای شمالی فعالیت خود را آغاز کردند و با گذشت زمان به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتند. طراحی سایت دیوار به عنوان یک برند مطرح و الگو در توسعه بیزینس‌های آنلاین نقش بسزایی دارد. ایزی وب با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت و توسعه انواع سایت با متدهای برتر به سرمایه‌گذاران هوشمند کمک می‌کند تا با دست‌مایه اندکی کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند. با مشاوران ما برای راه اندازی سایت خود در تماس باشید.

021-88570276

ارسال دیدگاه‌ها‌

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دیدگاه‌ها‌

اکبری

ﺳﻪشنبه, 12 تیر,1403
سلام قیمت طراحی سایت مثل دیوار چقدر هزینه داره ؟