ایزی وب خدمات سئو گوگل ادز (تبلیغات گوگل)

تبلیغات گوگل | Google Adwords|گوگل ادوردز

تبلیغات گوگل ادوردز، به‌عنوان یکی از روش‌های موثر برای جذب مخاطبان هدف و افزایش نمایش وب‌سایت، اهمیت بسیار زیادی دارد.   گوگل ادوردز (Google AdWords) سیستم تبلیغاتی گوگل است که به بازاریابان اجازه می دهد تا برای رقابت تجاری، تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند و تبلیغات قابل کیلک‌شان در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود. به عبارت دیگر، گوگل ادوردز یک ابزار آنلاین تبلیغاتی است که به کسب و کارهای اینترنتی این امکان را می‌دهد که در نتایج جستجوی گوگل تبلیغ کنند و بالاتر از رقبای شان دیده شوند. ادوردز به کسب و کارها این امکان را می دهد که در ابتدا برای کمپین تبلیغاتی خود، بودجه ای مشخص تعیین کنند و زمانی از بودجه شان کم خواهد شد که کاربران اینترنت بر روی لینک آن ها در نتایج جستجو کلیک کنند.

سرویس تبلیغات گوگل بر کلمات کلیدی هر کسب و کار تمرکز دارد. کسب و کارهای مختلف می توانند با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با بیزینس خود، تبلیغی را ایجاد کنند تا کاربران، هنگام جستجوی آن کلمات کلیدی، تبلیغ آن ها را مشاهده نمایند.گوگل ادوردز با توانایی هدفمندسازی تبلیغات بر اساس جستجوهای کاربران و نمایش آن‌ها در نتایج جستجو، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به‌صورت دقیق به مخاطبان موردنظر خود دسترسی یابند.  یکی از خدمات ارائه‌شده در ایزی وب، خدمات تبلیغات در گوگل ادوردز است. شما می‌توانید با اطمینان خاطر، تبلیغات وب‌سایت خود را به ما بسپارید و یا از ما مشاوره بگیرید.

ایزی وب

ایزی وب بازیابی هوشمند مشتری

به دنبال مشتریان جدید هستید؟‌ یا می‌خواهید مشتریان را مجددا به سایتتان جذب کنید؟ ادوردز در همه این مراحل با شماست

ایزی وب تبلیغات هدفمند

ادوردز پیچیده‌ترین سیستم تبلیغاتی دنیاست؛ شما می‌توانید مشتریان را بر اساس کلمات کلیدی، سن، جنسیت و ... هدف بگیرید.

ایزی وب تبلیغات با هر بودجه ای

شما می‌توانید تبلیغات در گوگل را با هر بودجه‌ای آغاز کنید و سپس بر اساس بازخورد حاصل شده، بودجه خود را افزایش دهید.

مزایای تبلیغات گوگل

​اهمیت تبلیغات گوگل در آمارهای جهانی:

ایزی وب

افزایش آگاهی از برند

80%

ایزی وب

بازگشت سرمایه

200%

ایزی وب

کلیک بر روی 3رتبه اول

41%

ایزی وب

کلیک برای صفحه 1 گوگل

70% کاربران

کدام کسب‌وکارها به تبلیغ در گوگل ادز احتیاج دارند؟

کسب‌وکارهای مختلفی می‌توانند از تبلیغات در گوگل ادز بهره ببرند؛ اما کسب‌وکارهای زیر بیشترین تاثیر را از تبلیغات در گوگل ادز می‌گیرند:

 کسب‌وکارهای آنلاین:

اگر فروشگاه آنلاین دارید، خدمات آنلاین ارائه می‌کنید یا وب‌سایتی را مدیریت می‌کنید، تبلیغ در گوگل ادز می‌تواند برای شما بسیار موثر باشد. با قرار دادن تبلیغات خود در صفحات نتایج جستجو، می‌توانید بازدیدکنندگان را به سمت وب‌سایت خود هدایت کنید و فروش خود را افزایش دهید.

کسب‌وکارهای محلی و فیزیکی

اگر فروشگاه فیزیکی مانند رستوران، سالن آرایش، کلینیک پزشکی یا هر نوع کسب‌وکار محلی دیگری دارید، تبلیغات در گوگل ادوردز به شما کمک می‌کند تا به مشتریان محلی‌تان دسترسی پیدا کنید. با استفاده از استراتژی‌های سئو محلی، می‌توانید تبلیغات خود را برای جستجوهای محلی به نمایش بگذارید و افرادی که در نزدیکی شما هستند را به کسب‌وکارتان جذب کنید.

استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای جدید

برای کسب‌وکارهایی که تازه تأسیس شده‌اند یا در حال گسترش هستند، تبلیغات در گوگل ادز به‌عنوان یک ابزار قدرتمند برای رشد و جذب مشتریان جدید اساسی است. با استفاده از تبلیغات هدفمند و مدیریت مناسب بودجه، می‌توانید آگاهی از برند خود را در بازار افزایش داده و مشتریان جدید را به سمت خود جذب کنید.

چرا باید از گوگل ادز استفاده کنیم؟

تبلیغات گوگل دقیقاً چیست و چه مزایایی دارد؟

هدف اصلی ما از تولید محتوا در سایت، پاسخگویی به نیازهای مشتریان قدیمی و احتمالی است که ممکن است در آینده از خدمات ما استفاده کنند. در واقع، شما با تولید محتوای ارزشمند در حوزه کسب و کاری که دارید، علاوه بر آنکه تبدیل به یک مرجع تخصصی در زمینه کاری خود خواهید شد، اعتماد کاربران را نیز جلب خواهید کرد و همزمان گوگل نیز اعتبار سایت شما را افزایش می‌دهد. نتیجه تمامی این اتفاقات خوب، چیزی جز افزایش روزافزون مشتری نیست! مشتریانی که شما را به عنوان متخصص حوزه کسب و کارتان می‌شاسند و حتی حاضرند شما را به دیگران نیز معرفی کنند.

چرا تبلیغات گوگل از بهترین راه های بازاریابی آنلاین است ؟

1- نمایش تبلیغات در جستجو گوگل رایگان است و کسب و کارها فقط بابت کاربرانی که وارد وب سایت شان می شوند هزینه کلیک را پرداخت می کنند .
2- مشتریان با جستجو در گوگل کسب و کار مورد نظرشان را پیدا می کنند و لازم نیست که کسب و کارها به دنبال آن ها بروند .
3- مشتریان به برند شما اعتماد می‌کنند، زیرا فکر می‌کنند که وب سایت خیلی قدرتمند و پر طرفداری دارید که در رتبه یک گوگل قرار گرفته اید .
4- تبلیغ در موتور جستجوی گوگل، هدفمند ترین روش جذب مشتریان مورد نظر شماست .
5- گزارش دقیق از تعداد نمایش و تعداد کلیک ، هزینه ها و …توسط گوگل ادوردز ارائه می شود

امکانات گوگل ادوردز چیست؟

1- امکان تعیین بودجه برای روز و ماه وجود دارد .
2- می توان در ساعات خاصی، مثلا در ساعات غیر اداری تبلیغات را غیر فعال کرد .
3- امکان فعال کردن تبلیغات در تمام کلمات کلیدی مرتبط وجود دارد.
4- این امکان وجود دارد که هر کشوری را که می خواهید برای نمایش تبلیغات انتخاب کنید .
5- همیشه امکان حذف یا افزودن کلمات وجود دارد .
6- امکان گزارش دهی تبلیغات گوگل و آگاه شدن از نقاط ضعف تبلیغات و تقویت آن.

رقابت یکسان با رقبای بزرگ امکان پذیر است؟

بر خلاف سال های دورتر که تلویزیون نقش بسیار پر رنگی در تبلیغات داشت و فقط کمپانی های بزرگ با بودجه های کلان می توانستند در آن تبلیغ کنند امروزه شیوه تبلیغات تغییر کرده و به سمت آنلاین شدن پیش رفته است. همین فرصتی را برایاستارت آپ های نو پاایجاد کرده که بتوانند در محیط آنلاین پا به پای برند های بزرگ فعالیت کنند و دیده شوند چرا که ابزارهای مختلف بستری مساوی ایجاد کرده اند و میزان هزینه برای همه یکسان است. بنابر گزارش Clutch 45 درصد کسب و کارهای کوچک از تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز استفاده می کنند. نیازی نیست با بودجه زیادی شروع کنید فقط سعی کنید بودجه ای را برای این کار اختصاص بدهید.

با کلیک های هدفمند در گوگل ادز میتوان کسب درآمد کرد؟

شما هزینه ای ب به ازای هر کلیک پرداخت می کنید تا با کلید واژه های خاص جستجو شوید که این مسئله امکان این را فراهم می کند که کلیک های هدفمند تری دریافت کنید. بدین صورت که هر گاه یک کاربر گوگل کلمه کلیدی مورد نظر شما را در گوگل جستجو کرده و بر روی تبلیغ شما که در صفحه اول گوگل نمایش دارد کلیک کند، متناسب با آن هزینه ای از اکانت گوگل ادوردز شما کسر می شود. این بدان معناست که هزینه تبلیغات به تعداد کلیک ها و بازدیدهای صورت گرفته از سایت شما می باشد.

آیا تبلیغات گوگل ادز قابل اندازه گیری است؟

در مقایسه با روش های سنتی بازاریابی همچون تلوزیون و روزنامه، بازاریابی آنلاین به صورت گسترده ای سنجش پذیر است و تبلیغات گوگل نیز یکی از سنجش پذیرترین کانال های آنلاین است. در سئو اندازه گیری دقیق خیلی سخت است. چون دقیقا نمی توان فهمید که چه اقداماتی نسبت به افزایش و کاهش رنکینگ رخ داده است. در شبکه های اجتماعی نیز اندازه گیری مشکل است. تبلیغات گوگل، اطلاعات خیلی شفاف پی پی سی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد و فرصت سنجش میزان عملکرد هر چیزی را می دهد.

تعرفه‌های تبلیغات در گوگل ادز

تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز قیمت ثابت و مشخصی ندارد زیرا هزینه هر کلیک بستگی به عوامل متعددی دارد. به‌طور دقیق‌تر، تبلیغات گوگل ادز به‌صورت مزایده‌ای عمل می‌کند، به این معنی که شما با سایر تبلیغ دهندگان بر روی یک کلمه کلیدی به رقابت می‌پردازید و جایگاه تبلیغ شما بر اساس فاکتورهای مختلف تعیین می‌شود.

اولین فاکتور قیمتی است که شما تمایل دارید بابت هر کلیک پرداخت کنید. با تعیین یک بودجه مشخص، می‌توانید مبلغی را که حاضرید برای هر کلیک پرداخت کنید، مشخص کنید. دومین فاکتور کیفیت تبلیغ و سایت شماست. گوگل اهمیت زیادی به کیفیت تبلیغ می‌دهد. اگر تبلیغ شما کیفیت بالایی داشته باشد، ممکن است با پرداخت کمتر از رقبا، تبلیغ شما را به‌عنوان نخستین گزینه نمایش دهد.

همچنین، توجه داشته باشید که در سیستم مزایده گوگل، معمولاً شما مبلغی را که خودتان تعیین کرده‌اید، پرداخت نخواهید کرد. به‌جای آن، معمولاً باید مبلغی را که از نفر قبل از خودتان بالاتر است، پرداخت کنید. در نتیجه، هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل ادز بستگی به عواملی مانند قیمت مزایده، کیفیت تبلیغ و سایت، رقابت با سایر تبلیغ دهندگان و موقعیت جایگاه تبلیغ در نتایج جستجو خواهد داشت. این موارد باعث می‌شود تعرفه تبلیغ در گوگل ادز به‌صورت دقیق مشخص نشود و بر اساس شرایط و فاکتورهای مختلف تغییر کند.

ایزی وب

خدمات مدیریت تبلیغات گوگل ایزی وب

ایزی وب یک تیم حرفه‌ای و مجرب در زمینه تولید محتوا است. ما تخصص و دانش فنی فراوانی در زمینه نگارش، داستان‌سرایی، کپی‌رایتینگ و سئو داریم. تیم ما با سال‌ها تجربه درخشان و توانایی در تولید محتواهای خلاقانه و باکیفیت، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

تیم ایزی وب متناسب با نیازها و خواسته‌های شما عمل می‌کند. ما محتوایی را تولید می‌کنیم که به بهترین شکل ممکن با کسب‌وکار و مخاطبان شما هماهنگ باشد. ما با دقت زیاد، سعی در ارائه محتوای آموزنده، جذاب و مفید داریم.

با استفاده از خدمات سایت تولید محتوا متنی در ایزی وب، شما قادر خواهید بود بهترین نتایج را در کسب‌وکار خود مشاهده کنید. محتواهای ما به شما کمک می‌کنند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید و در حوزه کاری خود پیشتاز باشید.

اولین و مهم‌ترین مرحله در طراحی استراتژی تولید محتوا، تحقق کلمات کلیدی است. با بررسی کامل کلمات مرتبط با حوزه کسب و کاری شما علاوه بر شناخت نیاز کاربران، می‌توانیم جهت تولید محتوای سایت شما برنامه‌ریزی کنیم. در واقع، تحقیق کلمات کلیدی، اساس کار طراحی استراتژی بوده و در برنامه‌ریزی‌های آینده تعیین کننده می‌باشد. پس از تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانیم کلمات را دسته‌بندی و بر اساس آن، دسته‌بندی‌های مورد نیاز در وبلاگ شما را مشخص کنیم. بر این اساس، موضوعات اصلی که باید حول آن‌ها تولید محتوا صورت پذیرد، مشخص خواهد شد.

شناخت مخاطب به شما کمک می‌کند تا درک کامل‌تری از نیاز او داشته باشید. به خاطر داشته باشید که یکی از مهم‌ترین اهداف ما از تولید محتوا، پاسخگویی به سوالات و نیازهای مخاطبان است که در نهایت می‌تواند آن‌ها را به مشتری نهایی شما تبدیل کند.

محتوای تولید شده شما باید در زمان‌بندی مشخص و منطقی منتشر شود تا تاثیرگذاری آن به حداکثر میزان ممکن برسد. ما به شما برنامه زمانی انتشار هر محتوا را ارائه می‌کنیم.

قطعا فروش برخی محصولات یا ارائه برخی خدمات برای شما اولویت بالاتری دارد. همچنین، برخی موضوعات تولید محتوا برای شما هدفمندتر بوده و شانس شما را جهت افزایش فروش بیشتر می‌کند. بر این اساس، پس از تحقیق کلمات کلیدی، مشخص می‌کنیم که پرداخت به کدام موضوعات باید در اولویت قرار بگیرد.

بر اساس تحقیق کامل کلمات کلیدی و پس از مشخص شدن اولویت‌های تولید محتوا، موضوعات برنامه 1 ساله تولید محتوای شما نیز مشخص می‌شوند.

بـــــــــامـــــــــــــا در تـــــمـــــاس باشــــیـد!

اگر به دنبال خدمات طراحی پورتال سازمانی هستید، مشاوره و دریافت خدمات از تیم متخصص ایزی وب می‌تواند برای شما بسیار مفید و موثر باشد. ایزی وب با دانش و تجربه خود در زمینه طراحی و توسعه پورتال‌های سازمانی، آماده ارائه خدمات متنوع و بهترین راهکارها برای شما است.

آیا از محتوا راضی بودید؟ 3 از 5 (6 امتیاز)