ایزی وب شبکه دانش بلاگ معرفی سایت های برتر ایرانی
Skip Navigation Links.

معرفی سایت های برتر ایرانی برای یافتن ایده ی طراحی سایت

چهارشنبه، 24 مرداد 1403

معرفی سایت های برتر  ایرانی برای یافتن ایده ی طراحی سایت

اگر ایده‌ای برای طراحی وب‌سایت خود ندارید و دقیقاً نمی‌دانید که برای راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین خود چه سایتی با چه ویژگی‌ها و امکاناتی را لازم دارید، نگران نباشید ایزی وب ارائه دهنده خدمات طراحی وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا با ایده گرفتن از پربازدیدترین سایت‌های ایرانی بتوانید یک سایت حرفه‌ای مطابق با اهداف و نیازهای کسب‌وکار خود طراحی کنید.

مهمترین ویژگی‌های طراحی وب‌سایت حرفه‌ای

کسب‌وکارهای اینترنتی با طراحی وب‌سایت، کار خود را شروع می‌کنند و ساخت سایت به عنوان یکی از قدرتمندترین استراتژی‌های رایج بازاریابی برای بیزینس‌های آنلاین است. به همین دلیل هیچ چیزی مهم‌تر از طراحی وب‌سایت حرفه‌ای، با کیفیت و مقرون به صرفه نیست. به زبانی ساده چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک سایت سطح بالا با عملکرد عالی است.

طراحی سایت حرفه‌ای ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در طول زمان موفقیت کسب‌وکار را تضمین می‌کند و باعث پیشرفت آن می‌شود. از مهمترین ویژگی‌های طراحی وبسایت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی بصری جذاب و کاربردی

ظاهر، شکل و شمایل سایت و از همه مهم‌تر وب برندینگ، ویژگی‌های مهمی هستند که اعتبار و اصالت کسب‌وکار شما را به رخ بازدیدکنندگان می‌کشند. استفاده از محتوای بصری گیرا، المان‌های گرافیکی و طرح‌بندی‌های شیک و زیبا جذابیت ممتازی به وب‌سایت می‌دهد.

در طراحی یک وب‌سایت عالی استفاده از فضای سفید بسیار رایج است و در کنار آن چیدمان و دسته‌بندی‌های مرتب با تصاویر واضح و شفاف همسان با هویت برند، وب‌سایت را به یک ستاره درخشان برای کاربران تبدیل می‌کند. به زبانی ساده تمامی عناصر طراحی مانند قالب اصلی، طرح‌بندی‌ها، تایپوگرافی، سلسله مراتب  طراحی  بصری، ناوبری، UX, UI، نقشه سایت، طراحی واکنش‌گرا و غیره دست‌به‌دست هم می‌دهند تا وب‌سایت از نظر زیبایی و عملکرد به اوج خود برسد.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از بهترین نمونه‌های طراحی سایت فروشگاهی در ایران است. روزانه تقریباً دو میلیون کاربر از این سایت بازدید می‌کنند و پس از پیمایش دلپذیر و راحت محصولات مورد نظر خود را خریداری می‌کنند. ویژگی‌های برجسته سایت دیجی کالا عبارت‌اند از:

1-    امکانات فراوان

2-    رابط کاربری ساده و زیبا

3-    دسته‌بندی و چیدمان کامل و مرتب محصولات

4-    نظرسنجی کاربران

5-    فضای سفید

6-    دیجیتال مارکتینگ قدرتمند

7-    نسخه موبایلی

1-دیجی کالا

دیجی کالا (https://www.digikala.com/)  بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است و هر آن چه که نیاز دارید از لوازم خانگی، موبایل، پوشاک و غیره را با بهترین قیمت از این سایت خریداری کنید.

2-گلد تک

گلد تک (https://goldtag.net/tehran) یکی از فروشگاه‌های آنلاین قدیمی تخفیف‌های اینترنتی است و لوازم خانگی، کالای دیجیتالی، پوشاک و غیره را با تخفیف‌های خوب به فروش می‌رساند.

  • رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) آسان

 

کاربران همیشه عجله می‌کنند و تمایل دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به راحتی در سایت پیمایش کنند و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. تجربه کاربری (UX) آسان، کلید اصلی کمک به کاربران برای استفاده ساده از وب‌سایت است تا بتوانند مدت بیشتری در سایت بمانند. توصیه می‌شود ناوبری منطقی و صحیح همراه با سلسله مراتب بصری گویا در طراحی سایت شرکتی یا  طراحی سایت فروشگاهی خود ایجاد کنید.

طراحی فرم جستجوی جذاب را فراموش نکنید. جستجوی آسان محصولات/خدمات، اطلاعات یا مطالب رضایت کاربران را افزایش می‌دهد. سایت دیوار بهترین طراحی سایت به لحاظ تجربه کاربری مطلوب و دلپذیر برای کاربران است؛ یعنی حتی کم‌سوادترین کاربران هم قادر به استفاده از این سایت هستند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی وب‌سایت دیوار می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1-    کاربری ساده و آسان

2-    پروتکل‌های امنیتی عالی

3-    سرعت بالای سایت

4-    طراحی ریسپانسیو

5-    امکانات بسیار متنوع برای کاربران

3-دیوار

دیوار(https://divar.ir/) به عنوان بزرگ‌ترین سایت نیازمندی‌های رایگان کشور است که خرید و فروش کالای جدید و کهنه، نیازمندی‌های املاک، خودرو، استخدام در آن انجام می‌شود.

4-با سلام

با سلام (https://basalam.com/) وب‌سایتی است که فروشندگان در غرفه مخصوص به خود محصولات و خدمات اعم از مواد غذایی،صنایع دستی،آرایشی و بهداشتی را به فروش می‌رسانند.

  • بهینه سازی سایت برای موبایل

اگر می‌خواهید سایت شما در هر دستگاهی به‌ویژه موبایل عالی به نظر برسد و به خوبی عمل کند باید از طراحی واکنش‌گرا استفاده کنید. سازگاری وب‌سایت برای موبایل و سایر دستگاه‌ها با هر اندازه و سایزی در تمامی پلتفرم‌ها یک امتیاز عالی محسوب می‌شود و در حال حاضر بیشتر کاربران از گوشی همراه خود برای ورود به سایت‌ها استفاده می‌کنند.

یکی از مزیت‌های طراحی واکنش‌گرا این است که رتبه‌بندی یا سئوی آن را بهبود می‌بخشد و ترافیک ارگانیک را افزایش می‌دهد. وب‌سایت ترب یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است که همه چیز از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن به فروش می‌رسد. وقتی با گوشی خود وارد این سایت می‌شوید با اولین چیزی که برخورد می‌کنید نوار جستجوی وسط صفحه اصلی سایت است و می‌توانید محصول مورد نظر خود را با هزاران محصول مشابه از نظر قیمتی مقایسه کرده و بهترین محصول را با توجه به بودجه خود خریداری کنید.

این سایت به لحاظ سازگاری با موبایل بسیار عالی کار می‌کند و از لحاظ عملکرد فرقی با وب‌سایت اصلی در رایانه یا لب تاب ندارد.

·        سرعت عالی بارگذاری صفحات وب‌سایت

·        رابط کاربری آسان

·        اپلیکیشن موبایلی

·        استراتژی‌های قدرتمند بازاریابی دیجیتالی

·        منوی ناوبری مطلوب

5-ترب

ترب (https://torob.com/) مقایسه قیمت میلیون‌ها محصول بین هزاران فروشگاه را برای کاربران فراهم کرده است.

6-روبیکا

روبیکا (https://web.rubika.ir/) یک پیام رسان وب است که سوپر اپلیکیشن موبایلی برای اندروید و نسخه Ios را در دسترس کاربران خود قرار داده است.

  • تولید محتوای جدید، مختصر، مفید و آموزنده

یکی از اصلی‌ترین رموز موفقیت وب‌سایت‌ها بازاریابی محتوای جذاب، با کیفیت و ارزشمند است. سبک نوشتاری، تولید محتوای بصری، کیفیت عکس‌ها و فیلم‌ها، وبلاگ آموزنده و کاربردی همگی برای ایجاد یک محتوای کاربر پسند عالی به نظر می‌رسند.

از طرفی سئوی سایت و به‌روزرسانی‌های منظم از نظر سرعت، امنیت، محتوا، وبلاگ و تصاویر باعث می‌شود که سایت شما قهرمان مسابقات رتبه‌بندی موتورهای جستجو به ویژه گوگل شود. اگر از طراحی سایت وردپرسی برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهترین امکانات، ابزارها، قالب‌ها و تم‌ها، افزونه‌های وردپرسی را برای ساخت سایت عالی را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌کند.

بهترین افزونه‌های وردپرس برای سئو و تولید محتوا در هر شکلی به راحتی در دسترس است. افزونه‌های سئو، یکپارچه‌سازی شبکه‌های اجتماعی، امنیت و تست و آنالیز سایت را برای تولید محتوا می‌توانید استفاده کنید. از جمله بهترین سایت‌های وردپرسی ایران می‌توان به سایت لطیفی اسپرت اشاره نمود.

7-آپارات

آپارات (https://www.aparat.com/) پربازدیدترین وب‌سایت در زمینه تولید محتوا و کاربران آن علاوه بر دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها با تولید محتوا نیز درآمدزایی می‌کنند.

8-فیلیمو

فیلیمو (https://www.filimo.com/) وب‌سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال است که بیش از 95 هزار کاربر داخلی و خارجی فیلم‌ها را با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده مشاهده می‌کنند.

  • دسترسی و راه‌های ارتباطی تماس آسان و لوکیشن

همیشه به یاد داشته باشید که کاربران شما را تعقیب نمی‌کنند؛ بنابراین بهترین راه برای افزایش تعامل و مشارکت‌پذیری آنها طراحی سایت تعاملی است به همین علت باید از ابزارک‌ها و امکانات مختلف برای ارائه تماس آسان مشتریان با وب‌سایت ایجاد کنید.

استفاده از گوگل مپ و لوکیشن راهی عالی برای نشان دادن محل فیزیکی و آدرس شرکت شماست. هر کاری که انجام می‌دهید، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس، آدرس، تلفن‌ها، فرم درخواست ارتباط از طریق ایمیل، موقعیت مکانی، به راحتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ادغام شبکه‌های اجتماعی، چت آنلاین و فرم‌های درخواست را برای افزایش مشارکت‌پذیری کاربران فراموش نکنید.

یکی از بهترین وب‌سایت‌ها از نظر دسترسی و راه‌های ارتباطی سایت فارسی علی بابا است. ویژگی‌های خاص این سایت عبارت‌اند از:

1- طراحی ظاهری جذاب

2- کاربری آسان

3- اپلیکیشن علی بابا

4- سطح بالای تعامل با کاربران

5- یکپارچه‌سازی شبکه‌های اجتماعی در قسمت فوتر سایت

9-علی بابا

علی بابا (https://www.alibaba.ir)/) با سابقه‌ترین و معتبرترین سامانه رزرو بلیط هواپیما و خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر و سیستمی، قطار و اتوبوس در کشور است.

10-سفر مارکت

سفر مارکت (https://safarmarket.com/) سایت فروش بلیط هواپیما و تور و هتل و هر آنچه درباره سفر نیاز دارید می‌باشد. راه‌های تماس کاربران، افزونه‌های شبکه‌های اجتماعی به راحتی در دسترس بازدیدکنندگان قرار دارد.

  • سرعت بالای بارگذاری صفحات سایت در کمترین زمان ممکن

همان‌طور که در بالا اشاره شد بازدیدکنندگان منتظر نمی‌مانند و عجله دارند. به این معنی که اگر سایتی کمتر از ۳ ثانیه بارگذاری نشود؛ مطمئن باشید کاربران وارد آن نمی‌شوند و هرچه سریع‌تر سایت را ترک می‌کنند.

اهمیت سرعت سایت برای اعتبار و اصالت بیزینس‌های آنلاین بسیار حیاتی است. هم اکنون بهترین وب‌سایت‌ها در کمتر از یک ثانیه لود می‌شوند و ۵ برابر بیشتر از سایت‌هایی که دیر بارگذاری می‌شوند نرخ تبدیل دارند. از مزیت‌های افزایش سرعت سایت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- بهبود رتبه‌بندی سایت در نتایج گوگل

2- بهبود تجربه کاربری

3- افزایش اعتبار سایت

4- افزایش اعتماد کاربران

هنگامی که سفارش سایت خود را به یک شرکت طراحی وب معتبر مثل ایزی وب می‌سپارید از او بخواهید تمهیدات مربوط به سرعت بارگذاری صفحات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر کنند. برای آگاهی بیشتر در این زمینه مقاله ۱۳ نکته جهت بهبود افزایش سرعت سایت را مطالعه کنید.

یکی از برترین سایت‌های ایرانی به لحاظ سرعت بارگذاری وب‌سایت سافت ۹۸ می‌باشد. شما به محض ورود به این سایت در سریع‌ترین زمان ممکن به محتوای مورد نظر خود دسترسی دارید.

11-سافت 98

سافت 98 ( https://soft98.ir/) خدمات دانلود نرم‌افزارهای رایگان را به کاربران ارائه می‌کند. هر نرم‌افزاری را که می‌خواهید خیلی سریع می‌توانید آن را دانلود کنید.

12-کافه بازار

کافه بازار(https://cafebazaar.ir/) بازار، بزرگ‌ترین استور فارسی زبان و کامل‌ترین مرجع بازی‌ها و برنامه‌های اندروید در ایران است.

  • حفظ امنیت وب‌سایت و حریم خصوصی کاربران

مردم از خدمات وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای انجام خدمات خرید، بانکداری، پرداخت مالیات و قبوض مجبور هستند اطلاعات حساسی همچون مشخصات هویتی از جمله کد ملی، تلفن، آدرس، شماره کارت بانکی یا شماره حساب را در اختیار وب‌سایت قرار دهند.

چنانچه این اطلاعات به دست افراد نادرست بیفتد، احتمال ضرر و زیان‌های جبران‌ناپذیری برای کاربران نیز وجود دارد. به همین علت صاحبان وب‌سایت باید امنیت وب‌سایت را در جهت حفظ داده‌های حساس و حریم خصوصی کاربران تا بالاترین حد ممکن تضمین کنند.

حفظ و ایجاد حداکثر امنیت سایت باعث افزایش اعتماد مشتریان می‌شود. در حال حاضر مرورگرهای معتبر تمهیدات مجهز و فن‌آوری‌های پیشرفته‌ای را برای محافظت از حریم خصوصی کاربران تدارک دیده‌اند. اگر در راه‌اندازی کسب‌وکار خود نیاز دارید که حریم خصوصی کاربران را ایجاد کنید از توسعه‌دهندگان وب‌سایت بخواهید از ابزارها و امکانات تامین امنیت سایت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

یکی از بهترین سایت‌های ایرانی به لحاظ حفظ امنیت وب‌سایت آسان پرداخت (آپ) است. از ویژگی‌های بی‌نظیر وب‌سایت آسان پرداخت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- کاربری و ناوبری آسان

2- تدابیر امنیتی فوق‌العاده

3- خدمات پشتیبانی مطلوب

4- اپلیکیشن موبایلی

5- به‌روزرسانی منظم سایت از نظر سرعت، خدمات، پشتیبانی و امنیت

13-آپ

آپ ( https://asanpardakht.ir/) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن خدمات پرداخت الکترونیک در ایران است.

14-نوبیتکس

صرافی نوبیتکس ( https://nobitex.ir/)  بزرگترین بازار ارز دیجیتال کشور خدمات خرید و فروش رمز ارز در سریع‌ترین زمان، پشتیبانی 24 ساعته و هر روزه  و  نگهداری امن رمزارها را به کاربران ارائه می دهد.

طراحی سایت حرفه‌ای با ایزی وب

ایزی وب با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه طراحی وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا خلاقانه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین وب‌سایت را برای خود راه اندازی کنید.

طراحی سایت‌های فروشگاهی و شرکتی بسته به نوع سلیقه شما به صورت سفارشی و اختصاصی پذیرفته می‌شود و قیمت طراحی سایت بر اساس نوع پروژه، امکانات، کدنویسی و برنامه‌نویسی متغیر است. برای طراحی سایت وردپرسی با توجه به ایده‌ها، اهداف، نیازها و حوزه فعالیت و سایر موارد، هزینه طراحی سایت بسیار مقرون به صرفه تمام می‌شود. برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه‌ها‌

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دیدگاه‌ها‌

ایزی وب در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.